Køb et Amino Sponsorlink
Hej!
Jeg vil gerne have et netværk med andre virksomheder, iværksætter og folk der idé udvikler evt.
Lære flere folk og virksomheder. Problemer i nogle gange står overfor og de positive oplevelser evt
Altså folk som jeg kan have et netværk til også gerne til at anbefale andre
Håber jeg kan få mig et bredt netværk med jer Amioner
Ser frem!!
Hvis du kunne tænke dig netværk, så er Amino helt klar et godt sted at starte :)
Især hvis, når der er noget relevant for dig, kommer med indlæg i de forskellige tråde :-)
Velkommen til Amino.
Tak - men jeg kender Amino rigtig godt- det er ikke ...
Det er mere med virksomhederne selv, iværksætter og idé udviklere..
Mere personligt tænkte jeg så :-)
Kom ud og besøg diverse netværks grupper. Det kan jeg varmt anbefalde.
vær lidt mere aktive og så køre man der ud ad med at give sin viden videre og efter et stykke tid kommer kontakter for alle kan se hvor godt man skriver eller har en god viden om et emme og vi har nogle og interessere kan se efterhånden vis har været meget aktive sker det stille og roligt de kontakter man behøver
giv den alt hvad du kan af positive energi og giv al energi at give viden videre til sidste sker ting sager
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Sevde A.: Tak - men jeg kender Amino rigtig godt- det er ikke ... Det er mere med virksomhederne selv, iværksætter og idé udviklere.. Mere personligt tænkte jeg så :-)
Jeg snakker om, at du skal være aktiv så du kan komme til at få et netværk. Du får jo ikke pludselig et netværk. Netværk er når du "kender" en flok mennesker, som du kan "hive og trække", samt hjælpe når der er problemer. :-)
Det Michael skriver er også det jeg mener.. Vær aktiv :)
Mange tak for jeres råd!
Vil prøve at være så aktive med ord og sætninger der giver mening
og ikke bare tom snak
Sevde, det er en god ide.. Der er ikke så mange der gider høre på tom snak ;)
Sevde A.: Mange tak for jeres råd! Vil prøve at være så aktive med ord og sætninger der giver mening og ikke bare tom snak
Tom snak er da helt OK...bare der er noget indhold, he he ;-)
Hej er der nogen VIP medlemer herinde, der vil hjælpe mig med at få et nummer til en salgannonce her som jeg ikke har adgang til fordi jeg basismedlem, Vil gerne betale for det.
Takker på forhånd.