Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med Paypal?

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige, at jeg er positivt overrasket over, den service PayPal har givet mig..

Kort før jul fik jeg flere mails om at der var nogle køb på PayPal, som jeg slet ikke kunne genkende. Det var ganske vist småbeløb, i forskellige valuta, men jeg blev da ret underlig til mode, og ringede til min bank, som svarede, at det kunne de ikke hjælpe med, og at jeg skulle kontakte PayPal. Det undlod jeg, da jeg kunne se, der ikke var trukket på min bankkonto.

Men så, her d. 4. januar 2013 var der, på min bankkonto, lige pludselig trukket alle de småbeløb, bl.a. et beløb, der var trukket, på dr.kr. 132.68, men det var så også blevet returneret.

Jeg kikkede her på siden, og fandt dine samt andres skriverier, samt et telefonnummer til PayPal, som jeg straks ringede til. En venlig engelsktalende spurgte, om jeg ville tale med een, der talte dansk, og det ville jeg da meget gerne, da jeg er helt umulig til engelsk, hvad han jo også kunne konstatere.. Lynhurtigt blev jeg omstillet til en dansktalende fyr, som hjalp med flere ting.. Og han kunne endvidere berolige mig med, at de HAVDE opdaget der var noget fusk inde over min konto, så de havde tilbageført de beløb, der ikke var mine transaktioner. Det er jeg alså meget imponeret over!!

Jeg havde nemlig, her, idag, netop læst advarsler om PayPal, og ringede til PayPal med mine værste anelser om, men må sige, at det er - heldigvis - ikke hvad jeg har oplevet.

Jeg kan godt anbefale PayPal, og herligt der var en omstilling til en dansktalende mand, også. For sådan en som mig, hi.

Hej igen fra

Sonja.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FindNemo.

Det er meget beklageligt at du ikke har fået den hjælp du ville have... Og også at jeg ikke har set denne tråd før nu...

Jeg har sendt dig en PM.. Så lad os kigge på om vi ikke kan få løst denne kedelige sag.. :-)

vh, Sami.

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg lidt nysgerrig, så hvad er der sket i sagen??

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal har da en dansk afdeling med et dansk nummer. Det er ikke mange dage siden jeg har snakket med dem.

Mvh.

Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et link eller telefonnummer så man kan kontakte dem?

Det var da satme også på tide at de fik en dansk afdeling og med dansk nummer

God weekend til alle

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)