Hejsa Jeg er sikker på at sammenligner du antallet at betalinger der går igennem de forskellige betalingsudbydere der nu findes er PayPal hverken værre eller bedre end nogen af de andre, det er har i Danmark altid været en modstand mod PayPal, helt uforståeligt efter min mening. Ja, du har haft en dårlig oplevelse med dem, prøv at lave en søgning på Google hvor mange dårlige oplevelser folk har haft med Nets (PBS) og du vil få masser af hits :) eller for den sags skyld Ewire, der kan du også finde masser af dårlige oplevelser. ...så ingen gemt og glemt er PayPal ikke værre eller bedre end andre. Jeg har brugt dem i årevis uden problemer overhovedet, jeg kan sagtens forstå din frustration over den oplevelse du har haft, men er sikker på at det kan løses uden de store problemer. Best regards |
Jeg kan se at tråden er blevet vækket til live igen, så jeg vil lige i god skik med reglerne opsummere følgende:
Jeg ringede som mange anbefalede, og blev lovet at få overført mine 10.000 kroner 45 dage efter sidste betaling.
Efter telefonsamtalen blev min paypal konto begrænset igen, og jeg måtte bekræfte min identitet endnu engang (på trods af jeg havde gjort det 3 gange før.)
Jeg ringede ind til paypal igen, og forklarede dem at jeg havde været igennem processen, og jeg nu endnu engang har tilføjet alle nødvendige informationer. De sagde ydermere, at nu ville jeg ikke opleve at skulle bekræfte min identitet igen. Jeg forklarede dem endnu engang situationen med de 10.000 kroner på min lukkede account, og jeg blev overbevist om at de ville undersøge det, eftersom mine tidligere aftaler ikke stod skreven nogle steder.
Hvad sker der så.. Efter ovenstående telefonsamtale, starter cirkusset forfra igen. Endnu engang bliv min konto begrænset, endnu engang ringede jeg ind, endnu engang undskyldte de og forsikrede mig alt ville være godt om og pengene ville være overført 45 dage fra sidste betaling.
Her er jeg så, 45 dage efter, og i mandags ringede jeg ind, hvor de forsikrede mig at pengene ville blive sendt indenfor 24 timer.
48 timer efter ringer jeg så ind igen, fordi jeg ikke har modtaget pengene. I telefonen får jeg at vide at de intet kender til ovenstående samtale/aftale, og jeg skal i øvrigt for (9 eller 10 gang) dokumentere jeg ejer den lukkede account, på trods af jeg har gjort det og skælder ud i telefonen med referencer til andre opkald og ID numre på casene som er afsluttet (bevist), hvor de selv kan se at jeg har gjort hvad de bedte mig om.
Efter at have brugt lidt under en time på at ringe til deres udenlandsk nummer, hvor jeg har tvunget medarbejderen i telefonen til at snakke med sin supervisor, så får jeg at vide at paypal vil undersøge sagen i deres tekniske afdeling, og at jeg modtager en mail når de er nået til en beslutning (indenfor 24 timer)
24 timer går plus det løse, og jeg hører absolut intet fra paypal.
Jeg fortryder af hele mit hjerte jeg valgte paypal, og så snart jeg får mine penge (hvis det nogensinde sker) så skifter jeg til Ewire.
Med det sagt, så skal det ikke fortås som en tilsvining af paypal, dog en forklaring af processen, og jeg kan høre at mange andre har gode erfaringer, jeg er desværre bare ikke en af dem.
Nu står jeg tilbage med en forretning som er blevet smadret en måned tilbage og jeg har måtte punge ekstra ud til leverandører.