Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med Paypal?

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er sikker på at sammenligner du antallet at betalinger der går igennem de forskellige betalingsudbydere der nu findes er PayPal hverken værre eller bedre end nogen af de andre, det er har i Danmark altid været en modstand mod PayPal, helt uforståeligt efter min mening.

Ja, du har haft en dårlig oplevelse med dem, prøv at lave en søgning på Google hvor mange dårlige oplevelser folk har haft med Nets (PBS) og du vil få masser af hits :) eller for den sags skyld Ewire, der kan du også finde masser af dårlige oplevelser.

...så ingen gemt og glemt er PayPal ikke værre eller bedre end andre.

Jeg har brugt dem i årevis uden problemer overhovedet, jeg kan sagtens forstå din frustration over den oplevelse du har haft, men er sikker på at det kan løses uden de store problemer.

Best regards

Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at tråden er blevet vækket til live igen, så jeg vil lige i god skik med reglerne opsummere følgende:

Jeg ringede som mange anbefalede, og blev lovet at få overført mine 10.000 kroner 45 dage efter sidste betaling.

Efter telefonsamtalen blev min paypal konto begrænset igen, og jeg måtte bekræfte min identitet endnu engang (på trods af jeg havde gjort det 3 gange før.)

Jeg ringede ind til paypal igen, og forklarede dem at jeg havde været igennem processen, og jeg nu endnu engang har tilføjet alle nødvendige informationer. De sagde ydermere, at nu ville jeg ikke opleve at skulle bekræfte min identitet igen. Jeg forklarede dem endnu engang situationen med de 10.000 kroner på min lukkede account, og jeg blev overbevist om at de ville undersøge det, eftersom mine tidligere aftaler ikke stod skreven nogle steder.

Hvad sker der så.. Efter ovenstående telefonsamtale, starter cirkusset forfra igen. Endnu engang bliv min konto begrænset, endnu engang ringede jeg ind, endnu engang undskyldte de og forsikrede mig alt ville være godt om og pengene ville være overført 45 dage fra sidste betaling.

Her er jeg så, 45 dage efter, og i mandags ringede jeg ind, hvor de forsikrede mig at pengene ville blive sendt indenfor 24 timer.

48 timer efter ringer jeg så ind igen, fordi jeg ikke har modtaget pengene. I telefonen får jeg at vide at de intet kender til ovenstående samtale/aftale, og jeg skal i øvrigt for (9 eller 10 gang) dokumentere jeg ejer den lukkede account, på trods af jeg har gjort det og skælder ud i telefonen med referencer til andre opkald og ID numre på casene som er afsluttet (bevist), hvor de selv kan se at jeg har gjort hvad de bedte mig om.

Efter at have brugt lidt under en time på at ringe til deres udenlandsk nummer, hvor jeg har tvunget medarbejderen i telefonen til at snakke med sin supervisor, så får jeg at vide at paypal vil undersøge sagen i deres tekniske afdeling, og at jeg modtager en mail når de er nået til en beslutning (indenfor 24 timer)

24 timer går plus det løse, og jeg hører absolut intet fra paypal.

Jeg fortryder af hele mit hjerte jeg valgte paypal, og så snart jeg får mine penge (hvis det nogensinde sker) så skifter jeg til Ewire.

Med det sagt, så skal det ikke fortås som en tilsvining af paypal, dog en forklaring af processen, og jeg kan høre at mange andre har gode erfaringer, jeg er desværre bare ikke en af dem.

Nu står jeg tilbage med en forretning som er blevet smadret en måned tilbage og jeg har måtte punge ekstra ud til leverandører.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim, læs sidste opdatering, så ser du hvorfor Paypal ikke skulle være et lovligt betalingsmiddel i DK.

De ting, Nets og Ewire foretager sig, er i tråd med dansk ret.

Det, Paypal har foretaget sig i FindNemo's sag, er i klar strid med flere lovgivninger på området.

Og når Paypal leverer ydelser i Danmark, accepterer de at overholde dansk ret.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør mig ondt at høre at der er denne mistillid til paypal som betalingsgateway i DK. Det ikke fordi jeg ikke kan forstå sagens kerne her og der helt klart er blevet begået nogen fejl her af paypal og deeres support service.

Det ændre dog ikke på min opfattelse at paypal er en fantastisk brugervenlig og effektiv betalingsgateway som på daglig basis håndtere langt flere betalinger end Nets og Ewire gør tilsammen(internationalt).

Det som jeg tror er sagens kerne her, er at der ikke er en dansk support serivce tilknyttet paypal og som har fokus på håndtere alle danske kunder.

Jeg ved at en sådan funktion er underevejs og man i 2012 vil kunne kontakte danske supportere i PayPal i Ireland på deres supportcenter. Dette sker fordi dba har tilknyttet paypal på deres side og der er derfor et logisk samarbejde mellem paypal og dba.dk.

Forhåbentlig vil det afhjælpe mange misforståelser og fejl.

Over and out.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels: Det vil nok ikke afhjælpe meget, hvis Paypal's fremtidige supportere kommer til at bestå af samme "kompetente" besætning, som Compaq, IBM og HP benyttede sig af i Irland for ti år siden: Gymnasieelever uden reelt kendskab til deres område.

Paypal har europæisk support, men den er besat af folk som ikke har den viden der er påkrævet for at kunne være godkendt som dansk betalingsinstitut. Hvordan kan Paypal så have denne tilladelse?

Lad os bare blive enige om at DBA og Paypal er samme firma, så tilknytningen er sikkert ret naturlig.

Det er klart at Paypal håndterer mange flere betalinger internationalt! Men på nationalt plan kan jeg garantere dig at Paypal ikke når Nets og Ewire til sokkeholderne. Det at Paypal er så store er absolut ikke en positiv faktor. De er så store, at de kan være ligeglade med om de overholder love og regler i et lille "skod-land" som Danmark.

Der er ingen brugervenlighed, hvor ser du den henne? Du indrømmer jo at der ingen dansk support er.

Når jeg skriver til Ewire, får jeg altid (dansk) svar indenfor 8 arbejdstimer. Skriver jeg til Paypal skal jeg være heldige hvis jeg får svar indenfor 48 arbejdstimer. Og deres svar er altid uklart og ikke til en dyt hjælp.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er ret smart hvis man gerne vil modtage betalinger og er webshopejer.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har tidligere været visse problemer med PayPal uden for USA, især ift. Thailand, men det var ofte, fordi folk havde givet urigtige oplysninger, og så kan PayPal få problemer i USA.

Når jeg modtager et beløb, så overfører jeg det omgående til min konto. Det koster ikke noget, at lave en eller 117 overførelser hver måned, hvis det er over en lille minimumsgrænse, og så er alle glade.

Jeg er natuligvis ikke interesseret i at have en masse penge stående i USA, hvor mit værneting er ganske begrænset pga. afstanden.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Kan heller ikk anbefale den måde at betale på . er begyndt at overføre til kunden direkte i stedet

Har overført hva de påstår jeg skylder dem 30.4.2012 til dags dato er jeg stadig i minus ved siden & ingen respons på danske mails til mig hvor der opfordres til at jeg besvarer dem

Resultat : et engelsek autosvar hvor der står jeg ikk kan bruge denne mail adr til kontakt

Har prøvet at maile til dem , men de skriver hver gang mine oplysninger er ukomplette , men de kan sagtens maile til mig og meddele dette...........

Fraråder at bruge dem - afregn med kunden direkte eller brug et seriøst firma

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender alt til problemet! Men de vender typisk tilbage efter 2-3 dage med svar

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Findnemo.

Kan du ikke lave en workaround? Find en anden person du har tillid til, der har PyPal og kan hive penge ud. Derefter overfører du beløb til vedkommende, der trækker pengene ud til sin egen bankkonto og efterfølgende overfører til dig?

Held og lykke

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)