Men har du ringet til dem for at løse konflikten, som anbefalet flere gange i denne tråd? |
Hej igen Jørgen.
DU kommer ned en masse gode argumenter, tak for du gider dele din erfaring.
Selvfølgelig er det fornuftigt, jeg kan som sagt se logikken i hele kunde-refunderingen, men eftersom de selv anbefalede mig at gøre følgende, for bagefter at lukke fuldstændig af for alle muligheder for jeg kan forsætte min forretning.
Jeg savner bare at Paypal er i stand til at træffe en beslutning, der bliver på ingen måde taget hensyn til at de har begået en fejl og har forslået mig noget der har lukket min forretning på ubestemt tid, med store tab af indtægter til følge.
Personligt har jeg redegjort for alt, jeg har tilføjet kredit kord, bank konto, pas, kørekort m.m.
Jeg mener bare deres manglende forståelse/handlekraft for min situation gør, at jeg tvivler stærkt på at problemet er løst om 180 dage, men naturligvis har jeg selv gjort alt hvad de har bedt mig om.
Giver dem et kald i næste uge, jeg har forsøgt at komme igennem i går og i dag.