Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med Paypal?

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

FindNemo:

Så er der blevet mailet lidt frem og tilbage, og konklusionen må være, at jeg indtil videre kører rundt i en ring, hvor jeg får skabelon svar, som i for sig slet ikke kan bruges i mit tilfælde.

Jeg har fået af vide at mine 10.900 kr er fastfryst på min gamle i 180 dage, og herefter kan de overføres til en anden paypal i samme navn, grundet muligheden for kunder der vil anmode om refundering.

Hmm Fair nok, men 180 dage er ekstremt lang tid at fastfryse folks penge i, i en vel og mærket lukket paypal konto uden adgang.

Men nu kommer det som gang på gang piss** mig af. Jeg er opmærksom på at de skriver "til en anden paypal i samme navn". Der bliver altså på ingen måder taget stilling til min specielle situation, som de faktisk på mail har anbefalet mig at gøre..

Jeg har på fornemmelsen at når jeg har holdt ud i 180 dage, så skriver de bare en ny standard skabelon hvor der står "Den paypal konto du vil overføre til har ikke identisk navn"

Alt indtil videre har vist det samme mønster, jeg fornemmer man dårligt nok læserne mails i kundeservice, men blot skimmer og finder en passende skabelon.

Yderst frustrerende.

Men har du ringet til dem for at løse konflikten, som anbefalet flere gange i denne tråd?

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jørgen.

DU kommer ned en masse gode argumenter, tak for du gider dele din erfaring.

Selvfølgelig er det fornuftigt, jeg kan som sagt se logikken i hele kunde-refunderingen, men eftersom de selv anbefalede mig at gøre følgende, for bagefter at lukke fuldstændig af for alle muligheder for jeg kan forsætte min forretning.

Jeg savner bare at Paypal er i stand til at træffe en beslutning, der bliver på ingen måde taget hensyn til at de har begået en fejl og har forslået mig noget der har lukket min forretning på ubestemt tid, med store tab af indtægter til følge.

Personligt har jeg redegjort for alt, jeg har tilføjet kredit kord, bank konto, pas, kørekort m.m.

Jeg mener bare deres manglende forståelse/handlekraft for min situation gør, at jeg tvivler stærkt på at problemet er løst om 180 dage, men naturligvis har jeg selv gjort alt hvad de har bedt mig om.

Giver dem et kald i næste uge, jeg har forsøgt at komme igennem i går og i dag.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du giver paypal lige lovligt meget kritik, når man tænker på at det var dig der lavede en fejl da du oprette din konto i første omgang.

Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel en subjektiv opfattelse.

Jeg mener ikke at jeg bør vente 185 dage pga. en fejl i mit navn, det kan man altid diskutere frem og tilbage.

Du vil nok se anderledes på det, hvis du mistede din indtægtskilde fra din virksomhed nu og i fremtiden. Jeg går jo glip af indtægter hver evig eneste dag fra nu af.

Men jeg kan selvfølgelig godt se hvad du mener med jeg "lavede" fejlen.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ringet til Paypal tre gange og alle gangene har jeg ikke ventet mere end 20 sekunder på at få en rigtig person i røret.

Du skriver at du har ringet to gange men ikke kommet igennem? På hvilken måde kommer du ikke igennem?

Min egen og helt personlige mening er at du skulle gribe knoglen umiddelbart efter du har læst dette og bruge de næste fem minutter på telefonen med Paypal istedet for at svare mig.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro hvad I vil, men disse ting vil PayPal INTET gøre ved i en telefonsamtale...!

Du skulle have brugt Ewire. Sorry. Du kan kontakte en advokat da PayPal overtræder danske pengeinstitutlovgivninger .... eller æde tabet.

Undskyldningen med hvidvaskningslove holder ikke, da pengene altid kan tilbageføres, også  efter de er overført og brugt.

I mine øjne er PayPal tæt på at miste retten til at drive betalingsvirksomhed i Danmark... da de forskelsbehandler, tilbageholder beløb de ikke må, osv. osv.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ved ikke hvad det er der gøres forkert, jeg har nu brugt PayPal i mere end 3 år til forretninger og har aldrig være udsat for noget i den retning og at komme i kontakt med dem har heller aldrig været et problem.

Dem "hetz" der er fra dansk side mod Paypal er helt uforståeligt set med mine øjne, det virker super fint.

Best regards

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

kan kun råde folk til at undgå paypal.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et utroligt velbegrundet svar du kom med der, Pernille. Hvorfor kan du ikke anbefale dem?

Jeg har selv brugt Paypal i forbindelse med masser af overførsler de sidste 5 år, og har aldrig haft et eneste problem med dem. Det er både små og store overførsler de drejede sig om.

Har dog haft én case med dem, som endte rigtigt godt:
Havde købt adgang til et site gennem Paypal, og havde ikke spottet at der var blevet sat et "recurring payment" op (og det var jeg heller ikke gjort opmærksom på fra sitet, samt jeg ikke engang havde adgang til det på trods af den stod og betalte hver måned). Først efter 3 mdr. lagde jeg mærke til den, oprettede en case, og 2 dage efter fik jeg besked på, at pengene for de 3 måneder ville blive refunderet til min konto.

Mange bliver snydt på Paypal af folk. Men det er jo ikke Paypal's skyld. Som med alt andet på nettet må man stille sig kritisk til alt, og ikke bare lade naiviteten tage over.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim og Elias, prøv nu lige at læse hvad jeg skrev!

Jeg har selv oplevet at få et beløb indefrosset uden begrundelse, og jeg har aldrig fået det udbetalt. Desuden har jeg hørt samme historie fra flere andre.

Paypal's betingelser er alt for vage og slet ikke i tråd med dansk aftalelovgivning. Og deres metoder og vilkår er i direkte strid med pengeinstitutlovgivningen, hvilket betyder at de slet ikke bør kunne levere betalingsydelser til danske forbrugere og virksomheder.

NÅR DET ER SAGT...

Hvorfor f..... bruger I ikke Ewire, som er DANSK, VELFUNGERENDE og IKKE koster samme gebyrer for overførsel m.m.???
BEHOLD økonomien her i landet, hvor der er brug for den! FFS da! ;)

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)