Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med Paypal?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er faktisk sjovt som du falder i og føler dig forulempet. Jeg gør det selv af og til, og det er rigtig forfærdeligt.

Prøv at drikke to flasker rødvin og tænk lidt over situationen.

Så vil du sande at det bedste du kan gøre er at give paypal det de vil have - og udover det give dem en masse tid :-)

Og skal du bruge pengene nu så er det bare ærgeligt.

Paypal er fortræffeligt når det først kører, - og hvis man fra tid til anden reagerer hvis de har nye krav til dig med henblik på at sikre du ikke er kriminel. Jeg er sikker på at hvis du lægger denne oplevelse bag dig (når den er overstået), så bliver du rigtig glad for paypal.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

FindNemo:

Jeg er selvfølgelig ikke indblandet i svindel.

Indtil videre har de intet gjort udover efterlade mig med:

En ny konto som er fuldt begrænset, og kræver at blive valideret (hvilket jeg har indsendt pas, kørekort, og tilføjet kreditkort.)

En lukket konto med 10.000 kroner som jeg ikke kan få adgang til.


Jeg håber i har ret i at Paypal ikke laver det her til et stort cirkusnummer, for jeg har intet positivt at sige om dem i øjeblikket.

Nu har jeg kontaktet dem og forklaret dem hele situationen.

Nu er det sådan at Paypal system automatisk lukker kontoer ned der opfører sig "suspicous" og det er derfor du føler dig efterladt. Da det ikke er en manuel lukning og du derfor ikke har fået yderligere information om det endnu.  Det er til din egen fordel, hvis nogle stjal 10.000 fra din konto ville du nok også blive glad for at folk ikke bare kunne komme afsted med det. 

Har du lige lavet en ny konto er det selvfølgelig klart at du ikke bare kan overføre 10.000 og hæve uden videre. 

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare fordi din konto stadig er begrænset til at overføre små beløb?

Ved at indsende dokumentation, løfter de grænsen for overførsler, og så kan du overføre.

Jeg har også haft en masse bøvl med den slags, men det var fordi jeg ikke havde fået verificeret min account ordentligt, og givet dem dokumentation.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thougaard Frandsen:

advaret mod paypal og opfordret danskere til ikke at bruge denne form for usikker betalings metode, jeg går stærkt ud fra denne advarsel stadig gælder.

http://www.computerworld.dk/art/49518/forbrugervagthund-advarer-mod-paypal

Hmmm henvisning til en over 3 år gammel artikel...
Mon ikke meget er ændret siden dengang, og det primært er til det bedre?
Jeg kan ikke mindes at have hørt advarsler mod paypal i lange tider...
Men jeg er helt enig i at man skal holde tungen lige i munden når man skal håndtere indstillinger og administrative tilpasninger på sin konto...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har du ret, jeg giver det er par dage nu og vender tilbage.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ringet til dem flere gange, og det foregik altid via deres engelske hotline.

Løsningen må blive af få den nye konto verificeret (Dette tager i nogle tilfælde flere måneder) og derefter føre beløbet over på den nye.

En del af indlægget er fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge virksomheder ud.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt

Brug ewire.

En del af indlægget er fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge virksomheder ud.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer, Skype-Smile

Tråden er anmeldt for at hænge et navngivent firma ud.

Balancegangen mellem at dele erfaringer med nogen og at advare imod dem kan være meget hårfin. Men regler på Amino er helt klare på området.

Altså må der ikke advares imod et firma. Man kan altså godt dele erfaringer på anden måde. .

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Det her er en vigtig debat, og jeg synes ikke jeg på nogen måder tilsværter virksomheden, jeg skriver bare om min erfaring på en måde hvorpå andre måske har mulighed for at hjælpe mig.

Jeg forstår 100 procent godt at vi skal følge reglerne, og jeg synes det er helt okay du censurerer dele som er på den hårfine grænse, men foruden det, synes jeg det er unødvendigt at "anmelde tråden for at hænge et firma ud."

Jeg skriver jo netop jeg vender tilbage med hvad svaret bliver, og jeg kommer ikke ridende på en hest og råber folk ikke skal bruge paypal, jeg har bare et spørgsmål vedr. paypal.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

FindNemo:
Det her er en vigtig debat, og jeg synes ikke jeg på nogen måder tilsværter virksomheden, jeg skriver bare om min erfaring på en måde hvorpå andre måske har mulighed for at hjælpe mig.

Hej,

Du har ret i, at det er en meget relevant debat. Derfor blev overskriften også ændret til noget mindre farverigt, end nogen har "snuppet" dine penge.

FindNemo:
Jeg forstår 100 procent godt at vi skal følge reglerne, og jeg synes det er helt okay du censurerer dele som er på den hårfine grænse, men foruden det, synes jeg det er unødvendigt at "anmelde tråden for at hænge et firma ud."

Vi moderatorer reagerer naturligvis på tråde, som anmeldes, og hvor der faktuelt advares imod en navngiven virksomhed. Nogle gange skal der en anmeldelse ttil, før vi opdager det. Der er jo altså rigtigt mange indlæg og debattråde på Amino. Skype-Smile

FindNemo:
Jeg skriver jo netop jeg vender tilbage med hvad svaret bliver, og jeg kommer ikke ridende på en hest og råber folk ikke skal bruge paypal, jeg har bare et spørgsmål vedr. paypal.

Efter nogle få justeringer, som eksempelvis overskriften, er jeg ikke nødvendigvis uenig med dig i, at det er det du gør.

Men debatten om, og gode råde i forbindelse med forskellige indløsningsmuligheder for webshops, er som nævnt ganske rigtigt vanvittig vigtig for mange nye iværksætteres webshops.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)