Hej allesammen.
Min omsætning nåede 10.900 kroner, og da jeg skulle have pengene udbetalt, viste det sig, at jeg ved en fejl havde skrevet mit fornavn forkert, jeg havde brugt mit firma fornavn. Det betød at jeg ikke kunne hæve til min bank-konto, fair nok, jeg kontaktede support og fik en masse standard besvarelser og de anbefalede mig at oprette en ny account, sende pengene til den nye account og så lukke den gamle account med det forkerte fornavn.
"Thank you for contacting PayPal regarding the query with your name on your PayPal account. I appreciate the opportunity to assist you with your questions.
In response to your e-mail, I would advise you to create the new account using your correct name. Transfer the money to your new account and after close this account" Efter overførslen lukkede jeg min gamle account og pengene blev overført og accepteret på den nye. MEN NEJ, kort tid efter modtager jeg en mail om at beløbet er trukket tilbage til min gamle lukkede konto og min nye konto er begrænset. Og nu kommer mit spørgsmål, hvad fanden i helved (undskyld jeg bander) foregår der. Hvad er det for en elendig kundeservice, og hvordan kommer jeg i kontakt med Paypal, det er umuligt at finde en dansk nummer. Hvis du har en kontakt i Danmark, så hjælp mig venligst, jeg skal nok give lidt for ulejligheden. Mvh. en frustreret forretningsdrivende. |
Hej
Jeg tror ikke PayPal har en dansk hotline, men du kan kontakte deres engelske support her:
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/helpscr?cmd=_help&t=escalateTab
held og lykke med det!
Mvh.
Christian