Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med Paypal?

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.


Jeg skriver fordi jeg den sidste måneds tid har benyttet mig af Paypal som betalingssystem på min hjemmeside.

Min omsætning nåede 10.900 kroner, og da jeg skulle have pengene udbetalt, viste det sig, at jeg ved en fejl havde skrevet mit fornavn forkert, jeg havde brugt mit firma fornavn.

Det betød at jeg ikke kunne hæve til min bank-konto, fair nok, jeg kontaktede support og fik en masse standard besvarelser og de anbefalede mig at oprette en ny account, sende pengene til den nye account og så lukke den gamle account med det forkerte fornavn.


Fair nok, jeg gjorde præcis som der står i mailen:

"Thank you for contacting PayPal regarding the query with your name on your PayPal account. I appreciate the opportunity to assist you with your questions.

 

In response to your e-mail, I would advise you to create the new account using your correct name. Transfer the money to your new account and after close this account"

Efter overførslen lukkede jeg min gamle account og pengene blev overført og accepteret på den nye.

MEN NEJ, kort tid efter modtager jeg en mail om at beløbet er trukket tilbage til min gamle lukkede konto og min nye konto er begrænset.

Og nu kommer mit spørgsmål, hvad fanden i helved (undskyld jeg bander) foregår der. Hvad er det for en elendig kundeservice, og hvordan kommer jeg i kontakt med Paypal, det er umuligt at finde en dansk nummer.

Hvis du har en kontakt i Danmark, så hjælp mig venligst, jeg skal nok give lidt for ulejligheden.

Mvh. en frustreret forretningsdrivende.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag det helt roligt, det lyder meget standard at de nok lige skal bekræfte hvem du er. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ikke indblandet I svindel kan du I hvert fald være 100% sikker på at du får dine penge :) 

Du skal bare kontakte dem gennem mail eller telefon, har aldrig haft problemer med Paypal, det er dog sket at jeg skulle bekræfte hvem jeg var, pga. Mine overførsler.  

Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvfølgelig ikke indblandet i svindel.

Indtil videre har de intet gjort udover efterlade mig med:

En ny konto som er fuldt begrænset, og kræver at blive valideret (hvilket jeg har indsendt pas, kørekort, og tilføjet kreditkort.)

En lukket konto med 10.000 kroner som jeg ikke kan få adgang til.


Jeg håber i har ret i at Paypal ikke laver det her til et stort cirkusnummer, for jeg har intet positivt at sige om dem i øjeblikket.

Nu har jeg kontaktet dem og forklaret dem hele situationen.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal overholde hvidvaskningslove etc. 

De har sikkert ikke en måde at linke accounts på (hvordan skulle de - det kan jo misbruges), derfor er der vel tale om en spritny konto, set i deres øjne, som oprettes af en ukendt bruger og modtager en stor indbetaling. De har ingen informationer om vedkommende og derfor begrænser de naturligvis din konto. Giver det mening?

Kan godt være du har givet dem informationerne fx pas, kørekort eller lign én gang for den gamle konto, men de oplysninger har de ikke fået for den nye konto.

 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva faen kan man nu heller ikke rette sine indlæg for stavefejl på Amino mere? :( :(

 

Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det forstår jeg godt.

Så kan man sætte betalingen(overførslen) i bero indtil man har fået bekræftet den nye konto. Det giver ingen logisk mening at tilbagebetale beløbet til en konto der er lukket.


Jeg føler mig på ingen måder tryg ved at være i hænderne på deres elendige email-kundeservice, som indtil videre kun har formået at sende skabelon-løsninger fra deres copy paste arkiv.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Paypal yder ikke support over tlf. på dansk. Her er deres engelske nummer:

00353 1 436 9111

8.00 og 16.30 GMT mandag til fredag

Held og lykke med det

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 6 (56 indlæg)