Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plakatmafiaen

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så er det så mit første indlæg her på debatten.

Og mit simple spørgsmål lyder, er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med plakatmafiaen i kbh?

(ja det lyder som en vittighed, men den er skam god nok).

Baggrunden er at en af mine veninder arbejder for en lille velgørenhedsorganisation, og i den forbindelse skal de have hængt nogle plakater op, og når man skal det i kbh. er det faktisk nødvendigt at ha en aftale med plakatmafiaen for at de får lov at hænge i fred.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, send mig evt. en PM hvis det er.
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
troede den eneste måde at bekæmpe det på var at ingen betalte til dem nåe men må du vel selv om good luck
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
det var nu heller ikke fordi de ville betale til dem så vidt jeg har forstået, og er heller ikke mig der skal have nogen kontakt med dem, har bare sagt at jeg godt ville høre rundt om nogen vidste hvordan man komemr i kontakt med dem.

Tror nok det går på at plakatmafiaen plejer at være ganske lydhøre overfor velgørende organisationener, og derfor skulle man kunne få en aftale med dem om at ens plakater fik lov at hænge i fred.
Det er skam planen at de selv vil hænge plakaterne op.
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Plakatmafiaen? Render de så rundt og hiver plakater ned hvis man ikke har betalt beskyttelsespenge?
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/12/2005 9:48:52 PM Forfatter: Thor Larholm
Plakatmafiaen? Render de så rundt og hiver plakater ned hvis man ikke har betalt beskyttelsespenge?
 
JA!
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lidt vildt.

 
Hvor lovligt er det?
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahahahahaha.... det er kraftedeme det morsommeste jeg længe har hørt!!

Troede seriøst du med "plakatmafiaen" fyrede årets joke af i håb om at løbe med 1. pladsen for den pris... men da nu også Briian helt uafhængigt understøtter din udmedling må vi jo nok opfatte det seriøst?!!
 
Damn... what a world!
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sgu god nok, de har i årevis svinet København til med deres grimme plakater.
Jeg giver en femmer til dem der tildeler dem årets røvfuld..

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare det lyder for grotesk og samtidig morsomt til at kunne være sandt...

Hvordan kan det være medierne aldrig har haft fokus på denne gruppe ''mennesker'' eller hvad det nu er for nogle?? Jeg har da aldrig hørt om dem...
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det ikke er en vandrehistorie og du virkelig har tænkt dig at betale deres beskyttelsespenge skal du blot dokumentere forløbet og notere deres navne/addresser/bankkonti, hvorefter du giver oplysningerne til politiet. Den nærmeste umiddelbare paragraf er fra kapitel 26 i Straffeloven,  § 260, der omhandler ulovlig tvang.
 
§ 260. Med bøde eller fængsel indtil 2 år straffes for ulovlig tvang den, som
1)   ved vold eller ved trussel om vold, om betydelig skade på gods, om frihedsberøvelse eller om at fremsætte usand sigtelse for strafbart eller ærerørigt forhold eller at åbenbare privatlivet tilhørende forhold tvinger nogen til at gøre, tåle eller undlade noget
Beskyttelsespenge for at forhindre ødelæggelse af dine genstande er ulovlig tvang, "tvinger nogen til at gøre...noget", under udsigten til "betydelig skade på gods" ("giv os penge eller vi smadrer dine plakater"). Der skal nok være et par andre paragraffer der ligeledes finder anvendelse.
 
Side 1 ud af 4 (35 indlæg)