Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sletning

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Som det ses på hans eget indlæg i toppen, så er indlæggene jo ikke forsvundet, nu står der bare slettet bruger.

Men jeg undres nu også, for hvis man endelig har lavet et indlæg man ikke vil stå ved, kan man så enten vælge at betale for at få slettet det ene indlæg, eller vælge at slette sin bruger og oprette en ny igen, helt gratis?
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-05-2007 14:10:24 Forfatter: Martin Tygsen Men jeg undres nu også, for hvis man endelig har lavet et indlæg man ikke vil stå ved, kan man så enten vælge at betale for at få slettet det ene indlæg, eller vælge at slette sin bruger og oprette en ny igen, helt gratis?

Historien melder jo ikke noget om, hvad brugeren har måttet igennem for at få slettet sin profil. Det kan jo være, at der har måttet den traditinelle "1000 kr. til røde kors" eller en lignende handling til...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin - Helt korrekt, også derfor det var formuleret som en spørgsmål
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-05-2007 14:09:57 Forfatter: Kenneth Boysen
Jeg forstår ikke helt hvordan i kan være i tvivl?? Er det ikke oplagt? Manden vil have sin profil slettet og ikke sine indlæg. Indlæggende er nu bare skrevet af ''slettet bruger''




 

Jeg forstod jo godt det var profilen han ville have slettet!!!  Det jeg undre mig over er at det netop er det han vil. Jeg kan forstå at man måske vil have slettet et indlæg, men sin profil??? Hvis han ikke syntes om sin profil kunne han jo bare rette i den eller lave en helt ny?!?

 

Ja jeg undre mig stadig...

 

Ania

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad nu hvis personen BARE ikke længere vil være medlem? Hvis han ikke synes om forummet? Det er vel ok ikke bare at lade en konto stå uden at bruge den!


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kenneth - Nu skal vi ikke gøre nogen stor debat ud af det, regler er regler, og dem styre Thorborg.

Grunden til jeg undrer mig en smule, er at Thorborg har lagt meget vægt på at man sgu skal tænke sig om inden man skriver løs på et forum, netop fordi det står der til evig tid.

Ved en sletning af brugeren bliver indlæggende der godt nok, men de bliver 100% anonyme, altså kan man faktisk godt "flygte" fra det man skriver. Jeg siger ikke det er tilfældet i denne sag, men der vile problemet jo netop opstå i at folk skriver noget inden de tænker sig om.

Istedet burde en bruger kunne deaktiveres, og at der måske efter brugernavnet stod inaktiv eller slettet, men det tillader forummet sikkert ikke. :)
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det gør ham ihvertfald til en undtagelse... Jeg tror at 99% af alle andre bare ville lade være med at logge ind igen, hvis de ikke vil benytte forummet længerer, præsis som Tygsen skriver... Men jo det er da fint med orden i tingene, så fred være med det..

 

Ania

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Han var træt af at få mails fra Amino og jeg gad helt ærligt ikke bruge tid på at overbevise ham om at han skulle blive, så derfor slettede jeg ham. Hans indlæg bliver naturligvis stående.

Dbh Martin
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)