Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en DYGTIG agent?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ExportInnovation:

Tja, tag et kig i handelsagentloven her, hvis det er en agent du vil have. Vær opmærksom reglerne for kompensering ved opsigelse af aftalen. Måske Freelance er at foretrække i en opstart

Har du overvejet eksport med tiden? Jeg føler mig overbevist om dine designs ville kunne sælges i flere lande med succes.

/

Er enig i at du laver flotte smykker, og at der kan være en fordel i at kigge mod udlandet på sigt. Hvis jeg var dig ville jeg dog skabe mig et solidt fundament baseret på indtægter der giver sikkerhed. Med andre ord en salgskanal du kan regne med.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at snakke med nogen butikker som i forvejen sælger smykker i samme stil som dine. Hvis du kan få et par aftaler i hus omkring levering til disse, så vil du have nogen faste leverencer om måneden såfrem de sælger, og det giver altså lidt albuerum.

Det er ikke ligefrem et agentur, men spørgsmålet er om et agentur er det som er bedst for dig...

rygestop dag for dag

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrine:
og det er mit store ønske, at min kommende samarbejdspartner kan li mine ting og kører ud med ting, der matcher mine ting mest muligt.

Hej Katrine

Ved ikke, om du allerede har fundet en sælger, agent eller andet til dine produkter (som i øvrigt er superfede!), men nu får du altså tippet alligevel:-) Jeg har tidligere handlet med firmaet Babushka, som har både tøj, interiør, accessories mm. Jeg synes umiddelbart dine smykker kunne matche stilen på deres varer.

Du kan på deres hjemmeside se en liste over forhandlere - en del er legetøjsbutikker, men der er faktisk også nogle ret fede accessories/interiør/tøj-butikker, hvor jeg tror dine smykker ville kunne sælges. Desuden har de allerede kontakter i både Sverige og Norge...

Håber du kan bruge det til noget:-)

Mvh

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)