Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en DYGTIG agent?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ryslinge
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer søde Aminoer!

Mit hjertebarn er ved at være klart, og da jeg har været nødt til at få et 'rugbrødsarbejde' har jeg ikke selv mulighed for at køre ud og sælge, så jeg har efter lange overvejelser besluttet at prøve at finde en agent.

Jeg har denne hjemmeside www.soesterlystig.dk

og det er mit store ønske, at min kommende samarbejdspartner kan li mine ting og kører ud med ting, der matcher mine ting mest muligt. Er der nogen af jer, der ved, om det er en realistisk drøm? Kender nogen et agentur, der kunne være godt for mig? 

Er der noget, jeg skal være opmærksom på, hvis jeg laver en stillingsannonce? Er der noget jura, jeg skal være særligt opmærksom på? Er der i det hele taget nogle faldgruber, jeg skal passe på?

Håber, nogen har lyst til at dele erfaringer:)

Katrine

Fra København Ø
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke hjælpe dig med at finde en agent, men vil bare lige sige at det er nogle super fede smykker du har fået lavet.

Og jeg er ikke engang i målgruppen, så det må være et godt tegn. :)

Held og lykke med det hele! 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flotte smykker du har lavet. Ønsker du at ansætte agenten som lønmodtager eller som freelancer? Du kan oprette en stilling på Amino Freelancer og efterlyse en kørende sælger.

God nat.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej katrine

Det er en pæn og varm hjemmeside du har fået op at stå. Den er glad, varm og overskuelig. og sidne med præsentation af dig selv er flot stillet op. Men du bør overveje at korte teksten lidt ned så de helt private ting ikke står med - dem har profesionelle indkøbspartnere ikke lyst til at se. De vil vide hvem du er og kan - med hurtig læsning.  - De flotte billeder af dine produkter; hvad er de lavet af - det står ikke nogen steder - er den sten, sæbe, metal..?  Er der nogen form for allergi man skal tage højde for ?

Rent salgsmæssigt; jeg har et stort kundekartotek udelukkende på Sjælland med referance til kontaktpersoner, rettet mod din kundegruppe.  Det er dog ikke noget jeg kan tilbyde dig at give mig i kast med, men via din private mail vil jeg sende nogle af dem til dig som potentielle emner.

Free lance sælger er udbredt (og jeg er en af dem), men der bruges også meget tid på udskiftning. dvs. butikkerne er vant til at se nye ansigter indimellem, men dem som har været der flere gange og efter 2 år, er inde i varmen og de er kan derefter planlægge deres kundebesøg og være sikre på order. De sælgergruppe er der ikke mange af og der er dyre.

 

Men jeg vil høre om, du har en klar og visionær forretningsplan  !. Den kan give dig et godt overblik og være med til at give dig et sikker ståsted, når dine flotte produkter kommer til at skinne igennem hos kunderne. Derfor skal din forretningsplan være klar til de lidt større ideér og muligheder i fremtiden. -Jeg vil gerne rådgive gratis i første omgang  - min mail er : michael@zolgt.dk

god weekeend

mvh.

Michael

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tja, tag et kig i handelsagentloven her, hvis det er en agent du vil have. Vær opmærksom reglerne for kompensering ved opsigelse af aftalen. Måske Freelance er at foretrække i en opstart

Har du overvejet eksport med tiden? Jeg føler mig overbevist om dine designs ville kunne sælges i flere lande med succes.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et  forslag til sælger i Jylland, samt en kopi af ansættelseskontrakt der beskytter dine interesser fuldt ud.

Så kontakt mig på mail : michael@zolgt.dk

Fra Ryslinge
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det pænt af dig! Tak for det, det giver energi til at arbejde videre!

Fra Ryslinge
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, jeg troede, jeg kunne finde ud af at svare jer enkeltvis, men det kan jeg ikke.

Jeg bliver rigtig glad for jeres pæne ord, de giver mig energi til at gå videre og arbejde hårdere.

Jeg vil mægtig gerne eksportere, men mangler viden og 'de rigtige kontakter'.

Jeg sender en mail til jer, der har tilbudt jeres hjælp, 1000 tak:)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrine:
Nå, jeg troede, jeg kunne finde ud af at svare jer enkeltvis, men det kan jeg ikke

 

Den grønne boks under billed med din profil - Så skulle der være direkte kontakt.

-Jeg håber at fremsendte materiale kan bruges og du får fuld knald på...

positivt set - Tjjjja Skype-CoolSmile lidt planlægning og du kan etablere en ny "pandora".

mvh

Michael

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sytntes du skulle starte langsom og bare prøve at komme ud i et par lokale butikker. Evt hvor du ikke sælger smykkerne til butikken, men bare laver aftale om at de sælger dem for dig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)