Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til jeres blogs - ikke hjemmesider

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvor meget tid bruger I på at linke til jeres blogs som i forvejen linker til jeres hjemmeside.

Fx. har jeg denne blog twilight som linker til min rigtige Twilight hjemmeside.

Men jeg har næsten overhoved ikke linket til den fra andre steder.

Hvor meget gør I ud af dette? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har rimelig styr på at der linkes regelmæssigt fra bloggen til din egen side. Derfor kan du sagtens begynde at bygge links til din blog, de links vil jo også -inddirekte- gavne din hovedside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Du har rimelig styr på at der linkes regelmæssigt fra bloggen til din egen side. Derfor kan du sagtens begynde at bygge links til din blog, de links vil jo også -inddirekte- gavne din hovedside.



Hej Mala.

Ja jeg linker ofte fra mine egne blogs, men har næsten aldrig brugt for meget energi overhovedet på at linke til de blogs fra andre steder.

Men ja. Jeg kunne godt tænke mig, hvor meget det egentlig betød. Mon ikke der er en Amino herinde som ved det Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget, jeg gør så meget i. Jeg bygger mest links til min hovedside om penge, men nogen gange går jeg ind på et par fora og laver lidt links til min blog... :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa,

Det er meget vigtigt. Der skal helst komme en hel masse linkjuice ind på din splog, for at få mest linkjuice til dine udgående links til din hjemmeside.

Du kan se et eksempel på Marjoe.dk som gør det rigtig meget med denne side fx:
http://www.trendy-smykke.dk/


Vh
Emil 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Jeg kunne godt tænke mig, hvor meget det egentlig betød. Mon ikke der er en Amino herinde som ved det Smile 

Jo højere Page Rank og flere indgående links din blog har, jo mere værdi har de links du sender til din egen side. Jeg ville forslå at du måske lavede en twitter profil der automatisk laver en update + link hver gang du laver et nyt blogindlæg. Det begrenser ekstra arbejde, men giver dig alligevel et ekstra link hver gang du skriver et nyt indlæg. Og så er der chance for at google indexerer din blog hurtiger/ofter, men det afhænger af så meget andet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere små sider kørende, dog ikke desiderede blogs. Jeg er bl.a. ved at lave en oversigt over teleselskaber i Danmark, hvorfra jeg linker til MobilTjek flere steder. Min strategi er, at jeg vil tage lidt flere chancer med linkbuildingen på de små sider, da jeg ikke på samme måde risikerer at miste noget af det, der allerede er opbygget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SimpleVision:

Sasa Kovacevic:
Jeg kunne godt tænke mig, hvor meget det egentlig betød. Mon ikke der er en Amino herinde som ved det Smile 

Jo højere Page Rank og flere indgående links din blog har, jo mere værdi har de links du sender til din egen side. Jeg ville forslå at du måske lavede en twitter profil der automatisk laver en update + link hver gang du laver et nyt blogindlæg. Det begrenser ekstra arbejde, men giver dig alligevel et ekstra link hver gang du skriver et nyt indlæg. Og så er der chance for at google indexerer din blog hurtiger/ofter, men det afhænger af så meget andet.

Hej SimpleVision

Hvordan får man Twitter til at lave et link hver gang man laver et nyt indlæg? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Hvordan får man Twitter til at lave et link hver gang man laver et nyt indlæg? 

Nogle blogsystemer, blandt andet wordpress, har den funktion indbygget, men jeg kan se du bruger Blogger og jeg mener ikke de har. Så skal du have fat et program der kan gøre det. Der kan du for eksempel bruge TwitterFeed http://twitterfeed.com 

Håber du kan bruge mit svar :)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

SimpleVision:

Sasa Kovacevic:
Hvordan får man Twitter til at lave et link hver gang man laver et nyt indlæg? 

Nogle blogsystemer, blandt andet wordpress, har den funktion indbygget, men jeg kan se du bruger Blogger og jeg mener ikke de har. Så skal du have fat et program der kan gøre det. Der kan du for eksempel bruge TwitterFeed http://twitterfeed.com 

Håber du kan bruge mit svar :)



Min "hovedside" er bygget over Wordpress. Hvordan gør jeg så der? Det ville være lækkert, for det er ofte dovenskab at jeg ikke får twittet :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)