Køb et Amino Sponsorlink
Kære Amino'er
Jeg kunne godt bruge et par gode råd.Hvordan markedsfører vi bedst muligt vores mødelokaler og adresseservice i Kbh K (www.skindergade15.dk)?
Der er kæmpe konkurrence på Google Adwords, så hvis I har andre gode ideer, vil jeg blive rigtig glad.Her er mine umiddelbare tanker:
- reklame postomdeles i nærområde- Google Adwords- reklame til de der ankommer som gæster i lokalerne- reklame i div. blade - har I evt. forslag?
Har I erfaringer med hvad der generelt giver bedst?
Lokalerne er ikke særlig dyre, og de er rigtig hyggelige: www.skindergade15.dk.
Håber, I har gode inputs!
http://www.skindergade15.dk Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.
I skal først have defineret jeres målgruppe - derefter kan det vurderes hvad der er bedst til markedsføring.Mvh,Dennis
Hej Dorte,
Jeg har nogle ideer her:
1. Opret jer på Amino Lokalebørs, hvis I ikke allerede er der.
2. Skab nogle videoer, der viser de forskellige rum. Gerne videoer uden mennesker og nogle med, så en kommende bruger kan danne sig nogle gode indtryk.
Videoerne kan både bruges på jeres egen hjemmeside, men også bringe synlighed via Youtube, hvis I skriver en god og sigende overskrift og beskrivelse.
Herudover vil videoen også være synlig i søgeresultater - bl.a. hos Google på lidt længere sigt, og derved kan det også skabe mere synlighed den vej igennem.
3. Har I overvejet Facebook-annoncer? Disse kan I segmentere på alle leder og kanter. Der findes en del Facebook-eksperter herinde, der sikkert vil kunne hjælpe jer med det.
4. PR er altid en god idé. Men I skal jo gerne have noget unikt, som I kan fremhæve i en evt. artikel. Så find en eller flere vinkler på historier og tag kontakt til lokale medier, som I ved når ud til erhvervsfolk.
5. Vær synlig på de sociale medier, såsom Facebook, Twitter, LinkedIn og Google+.
Jeg håber, at det gav lidt inspiration.
Jeg tilbyder skarpe webtekster til gode priser. Læs mere her!
Iværksætter videoer | Iværksætter blog | Min Amino-profil
Mindre selvstændige virksomheder til firmaadresse.Til mødelokaler er det også de lidt større virksomheder, der bruger det - og så de der ligger lige i nærheden.
Hold da op - det strømmer ud :) Tak!
Jeg har oprettet det på lokalebørsen, men jeg synes ikke rigtig der er respons. Facebook annoncerne vil jeg klart prøve. Må hellere få en ekspert til at se på. Er der nogen bestemt, du kan anbefale?
DorteGro: Hold da op - det strømmer ud :) Tak! Jeg har oprettet det på lokalebørsen, men jeg synes ikke rigtig der er respons. Facebook annoncerne vil jeg klart prøve. Må hellere få en ekspert til at se på. Er der nogen bestemt, du kan anbefale?
Selv tak.
Der er nogle forskellige herinde fra Amino, der plejer, at være oppe i sadlen:
Simon Mørch - GoSocial
Thomas Bigum
Simon Mørk Hermansen
Dejligt. Jeg kontakter en af dem.
først få titler beskrivelser til at passe med det folk søger på ikke mange søger skindergade 15
folk søger mødelokale københavn eller mødelokale kbh city eller indre kbh disse ord vigtige gå alle ting efter på alle sider tænk søger folk på google for at finde jer
få interne links på selve siden styrk siden struktur hver gang kerne ord nævnes linkes mod den side der omhandler dette emme denne side starter med h1 omkring dette emme
vær mere aktive over alt der er kun 54 links til din side tjek her
blog om nyheder på siden
ekstra tips fif her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Hej Dorte
Jeg læste dit indlæg inden jeg skulle ud for at skubbe knægten rundt i barnevognen. Ligeledes kiggede jeg på jeres hjemmeside. I solen tænkte jeg på:
Produktbeskrivelser:Jeg tror med fordel at I kan gøre mere ud af produktbeskrivelserne. Særligt jeres adresseservice synes jeg godt kunne uddybes. Hvorfor vælge den løsning, hvad giver den af fordele og evt ulemper mv. Det vil give jeres kunder et bedre grundlag for at vælge produktet. Det skal være min påstand at hvis jeg skulle vælge jeres adresseservice, så skulle jeg have besluttet mig for at jeg havde behov for en sådan inden jeg rammer hjemmesiden.
Kunne man udbygge de her kundeudtalelser med hele cases. Altså gennemgang af et par virksomheders setup med tyngde på argumenter for hvorfor de har valgt adresseservice og hvad de får ud af det.
Søgemaskineoptimering:Det er Michael allerede inde på. I forhold til min egen foredragsvirksomhed, så kan jeg se at den indsats der har givet den største effekt har været søgemaskineoptimering. Det er organiske søgninger på Google, der har ført til hovedparten af mine foredrag; dernæst AdWords.
Sociale medier:Jeg mener, at der er grænser for hvad der egner sig til sociale medier. Jeg ved godt at konsulenter står i kø for at fortælle at man ikke kan måle ROI på sociale medier; men jeg vil hellere vende det om. Jeg har umiddelbart ingen interesse i at være fan af et mødelokale på Facebook eller følge en adresseservice på Twitter. Hvilken værdi skulle det bibringe mig?I givet fald skal tilgangen tænkes igennem. TDC er et godt eksempel. Det er ikke mange, der gider være fans af TDC på Facebook, men de to nudister fra reklamen er ganske populære.
Annoncering på sociale medier:Du kan selv logge ind på annoncer på Facebook og se hvilke muligheder du har for at segmentere annonceringen. Det er rigtigt at man kan segmentere kraftigt på Facebook; spørgsmålet er bare om det er den form for segmentring netop du har brug for.
AdWordsNæst efter organiske optimering er AdWords et af de steder, hvor jeg har haft effekt. Det er muligt at der er stor konkurrence, men hvis du koncentrerer dig om long-tail keywords, afgrænser annoncerne geografisk og i øvrigt formår at konvertere de besøgende du får, så kan det stadig bliver en god forretning. Man kan sige at ham der søger på "book et billigt mødelokale ved Rundetårn" er noget tættere på et køb end ham du segmenterer ud fra alder og interesser på Facebook.
ProduktudviklingJeg søgte på et tidspunkt efter et sted hvor jeg kunne sende min post hen for at få den scannet og sendt til mig via email, direkte i dropbox eller til en Evernote notesbog. Måske kunne I udvidde forretningen med sådan en service? Den kunne også være relevant for personer, som tager ud for at rejse i længere perioder. Det er muligt at det kræver noget fuldmagt for at åbne post osv, men det kan I nok undersøge.Jeg ved at sådanne services fungerer i USA ganske glimrende.
SærtilbudJeg har set at I på Amino tidligere har lavet tilbud om at leje mødelokaler. Måske man kunne tage skridtet fuldt ud. Det første møde gratis for Amino+ eller halv pris på det første møde. I kunne også tilbyde at være værter næste gang en Amino vil afholde et kursus i dette eller hint. De penge I ellers ville anvende på markedsføring kunne kanaliseres over i sådan en rabatform. Jeg tror, at det er lettere at fastholde kunder, der en gang er kommet ind ad døren end det er at hente nye ind.
Det offentligeI ligger midt i byen. Der er fuldt med offentlige myndigheder omkring jer. Er I en del af SKI-aftalen? Ellers kunne I overveje at blive det.
En masse tanker fra vintersolen.
Håber du kan bruge noget af det.
Søren
Foredrag: I krig i Irak og Afghanistan | Bog: Med støvlerne på | Blog: Leadership in combat
Hold da op. I er meget mere effektive end jeg havde turdet håbe på.Rigtig god ide at give fordele til Amino'er - så rygtes det nok også. Jeg vil lige vende det med chefen :)
Og rigtig god idé med de offentlige.
Der er nok at gå i krig med. Tusind tak!