Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis blog, Custom tema.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du læste rigtigt. Du kan få mange gratis blogs der ude, der er bl.a. Google Blogger, og der er Tumblr, som de 2 jeg høre mest brugt. Der er mange andre der ude, som sikkert også er gode, og uden reklamer.

Når du vil oprette en sådan blog, kan det være en fordel at vælge en, hvor du kan lave dit eget tema. Dette kan have med SEO venligheder, det kan have med Layout/Tema fordele. Der er mange ting der spille bag, når du laver dit eget "produkt" fra bunden.

Personligt bruger jeg meget tid på f.eks. Tumblr, hvor du kan vælge andres temaer, eller kode din helt eget, og er simpelt at sætte op (hvis du har lidt kendskab til html og css).

Dette kan give dig gode fordele i udseende, SEO, indlægs-formel, linking, og meget mere. Du skal dog være forberedt på, at din side muligvis er et sub-domain, og kan derfor både være godt som skidt. Dette kan være godt hvis din blog-udbyder er populær, men omvendt skidt hvis du ikke kan "sælge" din hjemmeside pga blokering i udbyderens kode, af din blog.

Det kan være en fordel, at tjekke "Source code" på din hjemmeside på den publicerede side, så du kan se alle kunster fra udbyderen af.

Har du gratis blog, med formål at tjene "passiv indkomst" på den?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)