Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital tilbydes til at sparke et projekt igang

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Entrepreneur - Jan 

Tak for dit tilbud vedr dit projekt men som jeg forstod dit indlæg så er dit projekt ikke lanceret endnu Det jeg sørger er eksisterende og  igang værende projekt som jeg så kan bidrag med noget kapital til.

Interesseret kan skrive en pm til mig så  tager vi alle spørgelmål man måtte have i et privat forum .

Jeg har fået nogle hug for at være anonymt at jeg har valgt det skyldes udelukkende begrund af  personer som tjenester-dk.

Forstil dig at jeg ikke var anonymt så vil mit navn blive kædet sammen med ord som svindler og fupmager og det er jeg ikke interesseret i. Jeg er da sikker på at de useriøse iværksætter vil finde på andre undskyldning for at retfærdiggøre sådanne påstande selv hvis jeg ikke var anonymt så som ( han har ik skrevet andre indlæg, han er ny bruger på amino) det dybt useriøs

Der bliver skudt med kanoner mod mig så det vil fair nok at jeg forsvare mig med sten .

God Nat 

Be Real

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

be real:
Der bliver skudt med kanoner mod mig så det vil fair nok at jeg forsvare mig med sten .

Man skal da altid forsvare sig hvis man bliver uberettiget dømt, men nogle gange kan det godt betale sig at sidde enkelte kommentarer overhørigt, når det drejer sig om noget så vigtigt som investering. Tjenester.dk har ingen vægt i dette forretningsmæssige aspekt, hvorfor der ifølge min overbevisning ikke var nogen grund til at følge op på det, men det er blot min mening.

Jeg forstår dog godt din indstilling, og jeg er også selv anonym overfor dem jeg ønsker at være det overfor. Jeg har intet behov for at blive valideret på mine meritter, og sådan er der mange der har det.

Hvad angår mit projekt, så har du fuldtsændig ret, det er i støbeskeen, og har ingen prioritet for mig lige nu som enkeltperson. Det er et projekt, ligesom et nyt der skitseres i morgen, der kan blive ganske indtægtrigt, men ikke kan klares af 1-2 personer, hvorfor de grundliggende manøvrer forberedes, og så er det klart til at skyde af med andre senere.

Jeg ville dog hvis jeg var investor, nok tage et møde med sådan en som mig, da jeg ikke overbudgetterer med f.eks indtjeningsmulighederne, og der ville en investering været båret hjem på mindre end 12 mdr. og man ville så sidde med et medejerskab. Det medejerskab ville dog blive udvandet senere, ligesom min egne ejerandele, da projektet er gearet til worldwide scenarie og derfor i princippet uanede muligheder HVIS de rigtige mennesker er med ombord.

Det samme gør sig gældende med mit nye koncept indenfor et bestemt segment for babyer og små unger. Der findes intet tilsvarende på verdensmarkedet som er seriøst, og det undrer mig helt ekstremt. Indtjeningen i dette projekt kan blive større, men tager længere tid og kræver mindre investeringsmæssigt.

Begge projekter vil blive lavet, spørgsmålet er bare hvornår. Jeg er i fuld gang med mit eget projekt som kan munde ud i nogle ting der kan ændre nogle helt specielle ting i forbindelse med en vis % del af befolkningen, nogle for kvinder, men banebrydende for mænd, og i det henseende ønsker jeg at blive en af leverandørerne til medicinalindustrien indenfor 3 år, derfor vil og kan jeg ikke fjerne fokus og gå ind i projekterne sammen med min trofaste "soldier in arms" - der skal mere end en 2-mands hær til Smile

Så mit indlæg ovenfor var ikke en kritik af dig, jeg kender dig ikke. Jeg ønsker dig dog held og lykke med at finde nogen du kan investere i, og når du er træt af at læse beskeder om webshops der vil konkurrere på det eksisterende marked og vil være med i noget innovativt, så skal du være velkommen til at afholde et møde med mig Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jo du har ret nogle gange er det bedere at se bort fra enkelte indlæg men tjerneste-dk har også været med til at ødelægge min tidligere tråd under (finansering tilbydes) det dybt forkastlig der er jo intet saglighed ved sådanne påstande og det kan være lidt hårdt når ens hensigter er rene han burde smides ud fra amino 

Så dit projekt er lisom shopbox som bliver lanceret snart, det er et meget spændende projekt med mange muligheder, jeg har ventet spændt på at se hvordan den vil blive modtaget , jeg er bekendt med et projekt mere som bliver lanceret i april måned hvor der er stor investore indover.

Ved ikke om du har tid til at vente med projektet tror måske du mister firstmover efekten, når der er flere projekter på vej indenfor det samme men jeg vil helt sikkert gerne høre mere måske er der en berettigelse for flere aktør på market, skal nok kontakte dig.

Det med udvandet gøre ikke så meget da ens ejerandel også stigere i værdi .

Go Nat

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)