Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du hørt om dette nye fænomen som lover 100% kommission? Læg egoet på hylden inden du læser videre, det kunne jo komme tilskade! :-)

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Men jeg kan slå det oprindelige indlæg med flere længder. Jeg har lige fået en email (sendt fra en Yahoo) adresse om, at jeg har vundet €1 million!! - Jeg blev udtrukket blandt 1.500.000.000 emailadresser!

Nej tillykke!!! Det var da sjovt!! Smile Smile Tænk vi fik også en email på vores scamfighter mail om, at vi havde vundet Smile

Jeg har haft kontakt til dem og fik så et nummer, jeg skulle ringe på. Pudsigt nok så fik jeg så en email dagen efter om, at der var tidsbegrænsning på for, hvor længe man kunne få præmien til udbetaling...

Men vi kan da tage afsted sammen og hente vores gevinst. Jeg har meddelt dem, at jeg meget gerne vil have en adresse og så kommer jeg personligt og henter pengene Wink

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:
Men vi kan da tage afsted sammen og hente vores gevinst. Jeg har meddelt dem, at jeg meget gerne vil have en adresse og så kommer jeg personligt og henter pengene Wink

Lyder fint. Kan du ikke lige få sagt, at det skal være i kontanter? :-D

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Lyder fint. Kan du ikke lige få sagt, at det skal være i kontanter? :-D

Det gør jeg Big Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Synes det er fint at man peger på muligheder for at få noget sat igang selv - især som du også nævner det i dit indlæg - i denne for verden en så urolig tid. Men jeg synes du giver den for meget GAS når du antyder nedenstående:

PeterWilcken:
PSS. Ser du en fremtid i ”det danske velfærds system” eller heller du mere til at gå en alternativ vej med et ønske om at blive økonomisk uafhængig og hvorfor egentlig det..? Skriv din mening i kommentar boksen - det vil jeg se frem til!.. (-:

Tænk på alle de mennesker der af hele sit hjerte forsøger at få klaret dagen og vejen og selv knokler med egen virksomhed/lønmodtagerjob om det så er Network Marketing eller andet og det mod al forventning ikke vil lykkes at få så meget gang i forretningen at man kan leve deraf eller bevare sit job da firmaet lukker.

Så er det meget værd med et system der kan samle os op ikke!

Og det er jo også vigtigt at være opmærksom på at hvis alle blev opsagt og uden indkomst så er der ingen der er kunder heller ikke hos dig! 

Men her er en mulighed for at sætte noget igang uden den store risiko ja - men træerne vokser altså ikke ind i himlen - selv med Network Marketing skal der arbejdes!

Jeg ved du også ved det, men synes bare du bør sige det højt !!

De floskler om økonomisk udkomme i store mængder giver dig altså bagslag i din markedsføring da det netop lyder for godt til at være sandt!

Du må være mere åben i din information og her påpege at der IKKE er nogen let vej til de mange drømme det er via hårdt arbejde du kommer langt - og det synes jeg ikke fremgår jeg er selv igang med min forretning og det er bla. Network Marketing - som jeg ser du også har kastet dig ud i - men pas på ikke at overdrive! - (for meget:-))   Wink

Det er prisværdigt at du starter eget firma jeg ønsker dig meget held og lykke dermed!

Har du brug for en snak om Iværksætteri med Network Marketing er du velkommen ! 

mvh

john sommer  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Hej Kristoffer,

Du er IKKE opdateret vi er i 2012 du anvender 1970 terminologi!

Der er snare tale om Network Marketing - en forretningsmodel der har noget at tilbyde, men der er også faldgrupper her! 

Kristoffer Broholm:
Lyder som et pyramidespil er mit første indtryk

Du kan  blive opdateret på - Iværksætter med Network Marketing - i nedenstående link!  Wink

mvh

john sommer 

Haha, det kunne du have ret i. Jeg synes dog at et godt dansk ord som pyramidespil er bedre at sige end "Network Marketing" :D

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, pyramidespil det er også min tanke, så kan de kalde det hvad de vil, det ændrer ikke på hvad det er :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Som SEO rådgiver ville jeg - hvis jeg var dig - nu vælge at holde mig til fagets terminologi for hvis du taler om pyramidespil og jeg om Network Marketing ja så taler vi ikke om det samme - det er jo fatalt - du ved at pyramidespil er forbudt i Danmark ikke?  Wink 

Kristoffer Broholm:
pyramidespil er bedre at sige end "Network Marketing" :D

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg synes også det er dejligt at man selv kan beslutte sig for hvad man vil kalde sagerne - men man må så være opmærksom på at der ikke tales om det samme!

I bygge branchen - jer ser du er i den - er der jo mange sager efterfølgende et byggeri - klager i milliard klassen og det skyldes måske, at man taler forbi hinanden.
Men det ved du jo godt fra din egen branche!  Wink

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Det er jeg rigtig glad for!

Jeg sætter pris på jeres personlige meninger og det var grunden til at jeg skrev indlægget så det kunne ikke være bedre.!! :-)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk tror ligheden med pyramide spil er i denne forbindelse.. Nogen af dem som skrev dette må meget gerne uddybe bedre?

Grunden til at indlægget ikke blev længere var at jeg ville hører folks umiddelbare mening og ikke gå for meget i detaljer. Netop folks første tanke om hvorvidt man forholder sig positivt eller negativt til en ny idé.

-> John Sommer

Tak for dine uddybende indlæg, men jeg vil påpege som jeg skrev i artiklen og som du også godt ved - så kommer ingen ting let i denne verden, alt kræver hårdt arbejde på den ene eller anden måde. Det som gør at nogen få opnår økonomisk frihed er at de har valgt at arbejde smart! Hvis alting kom let til én ville vi ikke værdsætte det for hvad det var! Men det er jeg sikker på du ved alt om..

Der må meget gerne komme flere meninger fra amino - jeg ser frem til at kunne danne mig et indtryk af dette sites holdning til foretagende som dette.

Ha' en fantastisk dag derude!!

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Selv tak for din tilbagemelding.  Wink

PeterWilcken:
Hvis alting kom let til én ville vi ikke værdsætte det for hvad det var!


Det er jo også sådan jeg oplever det og det er der med stor sikkerhed mange der gør.

Held og lykke med din virksomhed!  

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)