Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du hørt om dette nye fænomen som lover 100% kommission? Læg egoet på hylden inden du læser videre, det kunne jo komme tilskade! :-)

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 9 person

Når man hører om alle de bekymringer Staten og arbejdsmarkedet giver til kende i medierne omkring arbejdsløshed og fyringer så virker det ikke så underligt at folk bliver paranoide og tænker at det nok er dem der står for skud næste gang. Midt i al den tumult forstår man godt at mange føler sig nødsaget til at lede efter ekstra muligheder for potentielle indkomster. Er man i tvivl om det nu er sandt - hvilket jeg kan forstå, hvis man har boet i en jordhule de sidste par år uden tv, radio eller internet. Havde man dog tv vil man hurtigt lægge mærke til at ”nogen” i hvert fald havde svært ved det økonomiske aspekt ved at falde over det populære program: Lukses fælden. 

Det er i den senere tid blevet mere og mere populært for mange danskere – og alle mulige andre folkeslag at gå på Internettet for at tjene penge og finde løsningen til deres finansielle problemer. Det har også medbragt sig en masse svindel og bedrageri som nogle få mennesker liver højt på.

Et godt gammelt tip til folk der går på nettet er, ”ha’ is i maven og hvis det lyder for godt til at være sandt så er det sandsynligvis også det!”

For folk som leder efter et så kaldt ”quick fix” eller en pille som kan hjælpe dem med alle deres finansielle problemer, er det ikke hver at læse mere i denne artikel. Jeg mener det! I behøver ikke.. (-:

De få mennesker som leder efter en seriøs og fremad rettet måde at tjene penge på som er villig til at lægge vedvarende energi i en arbejdsproces og samtidig ønsker at opbygge et netværk af ledertyper, vil de næste 5 minutter blive meget interessante for.

Hvordan fungerer Empower Network egentlig og hvordan kan jeg tjene penge på det?

Det er et godt spørgsmål som jeg vil uddybe så godt som jeg kan i den korte artikel. Som navnet antyder så er essensen at ”netværke” med det formål at hjælpe og forbedre sig selv og hinanden som personer. Det bygger i bund og grund på at udvikle sig og udvide sin horisont. Det er værd at kigge på hvis man går med en lille entreprenør i maven.

Hvis man er typen der elsker at blogge men ikke orker at sætte en op med domæne og hosting og ser en ide i at tjene penge på det, kunne det faktisk ikke blive bedre, for som medlem af Empower Network får man stillet en ny og klar blog til rådighed som man straks kan starte med at blogge løs på om alt mellem himmel og jord. Men ønsker man samtidig at tjene penge kunne det godt være man skulle have hovedet med når man blogger… (-:

Det er nemlig sådan at du kan tjene penge når folk bliver en del af Empower Network, vel og mærke ved at du har refereret vedkommende – altså vedkommende har hørt om ideen igennem dig! Det der sker når vedkommende bliver medlem er at du og ikke nogen som helst andre bliver betalt 100% i kommission. Dvs. med en månedlig ydelse på minimum $25 tjener du altså hele… Mindst $25 i tilbagevendende månedlig indkomst. Jeg skriver minimum fordi der også findes andre medlemskaber som yder mere værdi til dig og giver flere muligheder for indkomst. Men det korte af det lange er at hvis du ikke ønsker at bruge det som en forretning, jamen så er alt hvad du behøver faktisk at referer en person også har du tjent dine penge hjem igen.

PS. Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke fremover og så ses vi på toppen! (-;

 

PSS. Ser du en fremtid i ”det danske velfærds system” eller heller du mere til at gå en alternativ vej med et ønske om at blive økonomisk uafhængig og hvorfor egentlig det..? Skriv din mening i kommentar boksen - det vil jeg se frem til!.. (-:

 

PSSS. Hvis du synes online marketing er et interessant emne og du ser dig selv tjene penge på det så er du meget velkommen til at checke min blog på www.Biggerachievements.com og se om du bliver inspireret! (Det står på engelsk da muligheden for at hjælpe mennesker verden over dikterer dette sprog)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lyder som et pyramidespil er mit første indtryk, men du er også en ret vag med detaljerne ;-)

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er noget der lugter...

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

skimmede indlægget. Så de andre kommentarer og istemte.

Det lugter langt væk af scam det her.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:
Lyder som et pyramidespil er mit første indtryk, men du er også en ret vag med detaljerne ;-)

2 sjæle 1 tanke.

Kreativiteten vil ingen ende tage og det er da også fint, men her er det vist også kun toppen af pyramiden, der får noget ud af det :)

Mvh

Heidi

Fra København NV
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun være enig. Den udbetaling til den der referere en ny i netværket, virker som Netværk marketing eller i værste fald pyramide spil.

Dog kunne det være at man ændrede holdning hvis ovenstående blev uddybet mere, men tvivler nu...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er mandens første indlæg. - Havde Amino været mit havde jeg slettet indlæget og brugeren. :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer,

Du er IKKE opdateret vi er i 2012 du anvender 1970 terminologi!

Der er snare tale om Network Marketing - en forretningsmodel der har noget at tilbyde, men der er også faldgrupper her! 

Kristoffer Broholm:
Lyder som et pyramidespil er mit første indtryk

Du kan  blive opdateret på - Iværksætter med Network Marketing - i nedenstående link!  Wink

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

Heidi:
Kreativiteten vil ingen ende tage og det er da også fint, men her er det vist også kun toppen af pyramiden, der får noget ud af det :)

Ja ja - ligesom dem i bankverden! Wink

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Åååhhh... Vil i da ikke lade være... Alle ved da, at hvis man bare indbetaler nogle få tusinde til en konto i Lichtenstein, så kan man ikke udgå at blive millionær.

Men jeg kan slå det oprindelige indlæg med flere længder. Jeg har lige fået en email (sendt fra en Yahoo) adresse om, at jeg har vundet €1 million!! - Jeg blev udtrukket blandt 1.500.000.000 emailadresser!

Begge senarier ovenfor er nok ca. lige troværdige!

[Smilies indsættes efter behov]

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)