Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebookside kun for fans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er i gang med at bygge en Facebook fanside for en virksomhed. Vi ønsker, at væggen kun skal være tilgængelig for folk, der "synes godt om". 

Er der nogen af jer, der ved hvordan man indstiller det?

Hvis folk har gode råd/tips til brug af Facebook for virksomheder, så sig endelig til.

På forhånd tak

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det kan ikke lade sig gøre, at indstille væggen så den ikke er synlig for facebookbrugerne. Det er kun i særskilte applikationer man kan lave den funktion - som kendes ofte i forbindelse med velkomstsider.

Betragt for en stund Facebook som en telefon, hvor brugere kan skrive/tale med en virksomhed. Det ville være absurd, hvis man kun kunne komme i kontakt med virksomheden, hvis man kunne lide den.

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas Tak for svaret. Jeg forstår din pointe, men jeg må indrømme, at jeg bliver lidt lunken ved tanken omkring Facebooksiden. Jeg synes det er lidt svært at måle effekten på siden, hvis alle nyheder og opdateringer også kan ses af folk, som ikke er fans.
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

N1312:
Hej Thomas Tak for svaret. Jeg forstår din pointe, men jeg må indrømme, at jeg bliver lidt lunken ved tanken omkring Facebooksiden. Jeg synes det er lidt svært at måle effekten på siden, hvis alle nyheder og opdateringer også kan ses af folk, som ikke er fans.

Jeg kan sagtens forstå din bekymring, men hvis i laver noget ekslusivt materiale i jeres tabs, så vil folk for det meste "Synes godt om".
Kig på "Static iframe tab" og tilføj den applikation til din Facebookside. 

Find de bedste apps her!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)