Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingskort til webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu haft min webshop i et halvt års tid. I webshoppen kan man betale med dankort og Visa. 

Jeg overvejer nu at udvide antallet af betalingsmuligheder, men er i tvivl om hvilke nye jeg skal vælge.

Er der nogen her på Amino der kan give mig et godt råd ud fra egne erfaringer?

Med venlig hilsen

Mads Møller

www.livrig.dk

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan jo sige at jo flere betalingsmuligheder du tilbyder, desto større er chancen for at få salget.

Men hvis du gerne vil begrænse dig, er MasterCard det vigtigste, ud over Dankortet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for det.

Er der nogen af  Jer herinde, der kender noget til priserne for f.eks. en aftale på Mastercard?

Mvh. Mads

www.livrig.dk

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan anbefales at have Mastercard da mange bruger det efterhånden.

Tag fat i f.eks. Nets (PBS) eller Dibs.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Epay, og Euroline på min Dandomain shop - det fungerer rigtig godt. De tager stort set alt, bortset fra Dankort uden VISA delen.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Du har heldigvis indenfor de internationale kort mulighed for at lave aftale med flere indløsere:

- Føreste mulighed er at ansøge om en international aftale med Nets/Teller (hvor du sikkert har din Dankort aftale i dag). Denne aftale koster DKK 3500 i oprettelse og DKK 1000 ekstra i årsafgift. Dertil kommer transkationsgebyrerne som er adskilt på hvilket kort der bruges. Du kan se prislisterne fra dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/pbs-danmark.asp 

- du kan også vælge at lave en aftale med Euroline (SEB Bank). Her er oprettelse og årsafgift gratis og deres transaktionsgebyrer og afregningsdage er meget attraktive. 

- Swedbank er også et alternativ og her koster oprettelsen DKK 1.900 og du kan vælge en flatrate model eller en model hvor dine danske kort vil være billigere at indløse end de udenlandske.

Din betalingsgateway skal du kunne understøtte de andre leverandører end Nets/Teller.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads!

Jeg har en aftale hos Swebank (Euroline) med alle mine kreditkort, som kører igennem mit Quickpay..

Jeg betaler ingen oprettelsesgebyr, ingen årlige omkostninger, men jeg betaler % af salget. Typisk 1-3% pr. salg..


Det fint hvis du hurtigt skal igang! Så kan man jo se hvad der bedst kan betale sig når året er omme..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København NV
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Har også gode erfaringer med at man hurtigt kommer i gang uden de store omkostninger på quickpay.

Tag en snak med dem, så kan du hører hvad de kan gøre for dig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge E-handelsanalysen fra 3. kvartal 2011, så er følgende kort populære:
Dankort (76% faldende)
Mastercard (16% stigende)
Visa Electron (3% stigende)

Derudover synes jeg, at du skal tilbyde bankoverførelse, da jeg personligt har gode erfaringer med at tilbyde denne form for betaling.

Fra København NV
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kjær Sternberg:

Ifølge E-handelsanalysen fra 3. kvartal 2011, så er følgende kort populære:
Dankort (76% faldende)
Mastercard (16% stigende)
Visa Electron (3% stigende)

Rigtigt godt indlæg Emil.

Ved du om der er info om hvor mange af de Dankort i dag er Visa/Dankort. For på den måde, kan man slippe for PBS og satse på visa, hvilket mig bekendt kan spare en ny shop for en del i opstartsgebyr.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)