Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faneblad til facebook fan side

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at lave en facebook fan side, og jeg vil rigtig gerne have tilføjet et ekstra faneblad til denne.

Har hørt, man tidligere skulle benytte en applikation "Static FBML" til dette, men så vidt jeg læser mig frem til er denne
udgået?

Så, hvordan gør man det så smartest?

Jeg er klar over der findes et hav at betalings-komponenter til denne, men da det er en simpel side jeg skal lave, ønsker jeg ikke
at benytte disse.

Derudover, skal denne nye side, blot indeholde et billede, men det laver man vel blot som et iframe?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskellige løsninger. Jeg har brugt static HTML: iframes tab og skrevet en guide til det på min blog her.

Søren

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Static FBML er ved at blive udfaset af Facebook. Fra 1. juni 2012, vil ingen eksisterende FBML faner fungere længere. Dvs. ALLE static FBML faner vil blive slettet.

Altså skal du være opmærksom på, at det er en midlertidig løsning du laver.

Hvis du ikke ønsker at betale dig fra det og ikke ønsker at din fane skal indeholder reklamer, er der ikke de store muligheder for dig. Du må alliere dig med en der kan finde ud af at lave 'Apps' på facebook eller bruge en af de løsninger, som er gratis, men indeholder reklamer.

God dag!

dbh Peter. :)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Assentorp:
Static FBML er ved at blive udfaset af Facebook. Fra 1. juni 2012, vil ingen eksisterende FBML faner fungere længere. Dvs. ALLE static FBML faner vil blive slettet.

Det er muligt - men static HTML som jeg refererer til er ikke det samme som static FBML som du skriver om. Jeg har læst rygter om at der kunne dukke reklamer op i static HTML også, men så er løsningen ikke længere væk end guiden her.

Den viser hvordan du selv laver en enkelt app, som giver dig muligheden for at loade en ekstern side på din Facebookside. Jeg har lavet min velkomstside med static HTML og kontaktsiden fra bunden.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er korrekt, men nu så jeg bare at Kasper skrev om FBML.

Men den guide du henviser til er næsten et år gammel og mangler en del væsentlige punkter så som f.eks. SSL og den måde man tilføjer apps på, som også er blevet anderledes. Men i bund og grund i at man selv kan gøre det med lidt kendskab til html og der findes med garanti også nogle guides på nettet (uden at have kigget efter det), som kan hjælpe.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Søren: Tak for rigtig fint og overskueligt svar. Jeg har kigget på din blog og guide, og vil i løbet af de kommende dage forsøge at lave en side vha dette.

@Peter: Jeg har kigget lidt på nettet, og synes udelukkende jeg rammer guides med Static FBML, men måske googler jeg forkert. Har selv kendskab til HTML. Men ja, det undrer mig
at jeg ikke lige kan finde de guides hvor der ikke benyttes komponenter.

/Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper!

Som Søren skriver, så skal du benytte "Static HTML" fra Facebook. Det er nemt, overskuelig og gratis - alt hvad du skal bruge.

Kender du, som du selv skriver, til HTML i forvejen, så har du intet behov for at finde guides til dette, det er lige ud ad landevejen.

Du skal være velkommen til at sende en PB hvis du skulle støde ind i problemer.

Mvh

Mikkel D. Pedersen

Nordnord

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu fået kigget lidt på "static HTML: iframes tab" og fået tilføjet en fane.

Men, kan det passe at man KUN kan have en fane pr. fanside?

Jeg, vil gerne have det således, at folk som IKKE liker siden lander på den nye velkomstside, og folk som "liker" siden ryger direkte til væggen. Hvordan gør man det?

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Assentorp:

Hej Kasper.

Static FBML er ved at blive udfaset af Facebook. Fra 1. juni 2012, vil ingen eksisterende FBML faner fungere længere. Dvs. ALLE static FBML faner vil blive slettet.

Altså skal du være opmærksom på, at det er en midlertidig løsning du laver.

Hvis du ikke ønsker at betale dig fra det og ikke ønsker at din fane skal indeholder reklamer, er der ikke de store muligheder for dig. Du må alliere dig med en der kan finde ud af at lave 'Apps' på facebook eller bruge en af de løsninger, som er gratis, men indeholder reklamer.

God dag!

dbh Peter. :)

Hej Peter

Når du mener at FBML uddør. Hvad så med denne applikation? (Betalt version)

/Sillas

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaspergj:

Har nu fået kigget lidt på "static HTML: iframes tab" og fået tilføjet en fane.

Men, kan det passe at man KUN kan have en fane pr. fanside?

Jeg, vil gerne have det således, at folk som IKKE liker siden lander på den nye velkomstside, og folk som "liker" siden ryger direkte til væggen. Hvordan gør man det?

Du kan sagtens have flere faner på samme side.

Under "Rediger side --> Standard faneblad" kan du foretage den ændring du omtaler. 

Mvh. Stubbe Buchwald

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)