Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange likes, skal man have for at kunne tjene 100 kr

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke tilhænger af annoncer, eller generelt bare hvis det koster penge. Jeg mener dog at emnet bestemmer om annoncer kan betale sig.

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Harring:

ALDRIG Betal penge for annoncer til din Facebook side.

Du skal lave det der hedder "Share for Share" kontakt en masse sider via. deres væg, bliv så venner med dem der har siderne og få dem til at smide den side op på deres side, så smider du også deres side op på din side, og så ruller det bare... Mange er villige til det, og på et tidspunkt får du fat i en der ejer en helvedes masse Facebook sider, og så kan du bare trække på ham!
Og når du først har fået en side op over 20.000 så kan du også selv smide dine sider op på den. 

Jeg opnåede selv at få mellem 200.000 og 300.000 likes og en indtjening på 1200 kroner om dagen.

SUPER! Det var sådan noget jeg ledte efter men hvor lang tid tog det dig at komme på de 20.000 likes ? :-) Bare så man har en idé hvor mange timer man skal lægge i projektet :-) Jeg har også andre ting det skal bare blive en lille side indkomst :D Jeg vil gerne over de 100 kr om måneden eller bare om ugen :-)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ca. 5000 +/-

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ca. 30.000 på tre dage. Min side var en af de hurtigst voksende danske ''fun'' sider.

Jeg brugte Share for Share, men fordi siden var en underholdningsside og underholdningsværdien til og med var god, så kørte den som varmt brød ;-)

Siden hed "40 måder at gøre pizzamanden nervøs på" - jeg har ikke siden mere da Facebook har lukket dem allesammen, det var dog ikke pga. reklame på Facebook sider. 

Find de bedste apps her!

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan tjener man penge på at have en facebook side ? Naturligvis kan man promovere sin forretning, men lige frem at tjene på den.

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

... Du skal have ét like, hvis du får 100 kroner for hver visning af videoen.

... Du skal have 100 likes, hvis du får 1 krone for hver visning af videoen.

... Du skal have 1000 likes, hvis du får 10 øre for hver visning af videoen

... Du forstår vel pointen?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)