Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu eller Venter? HJÆLP

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

vis du vil ville jeg kaste mig ud det , så enkel kan det siges, jo tidligere gør fejl , jo færre fejl gøres når man bliver ældre , man lære jo af sine fejl

man lære af de positive ting og ved ikke kaste sig ud lære man ingen af delene

kan koste penge vis du brænder for skal det nok lykkes måske ikke første gange men måske 5 gange , vis vil bliver man ved til det lykkes jo flere gange gør erfaringer jo bedre står man når man skal videre , til sidste står du så stærkt at ingen kan slå dig for du er blevet den bedste nu , du turde kaste dig ud i det tidligt og har livet nu at kunne bygge din drøm op flere starter senere men inden de næsten skal på pension lykkes drømme da de skulle have startet 20 år tidligere end de gjorde.

Erfaringer er ligesom skole man lære hverdag noget nyt og det kan man bruge til videre fremdrift husk de erfaringer du gør er meget målrettet mod det du vil da du netop har kastet dig ud i dit største iværksættere passion og lige mod din drøm , det kan ikke blive meget bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sevde A.:

Hej Martin!

1. TAK for dit råd! Jeg må indrømme at det har givet med troen på mig selv som var lidt usikker fuldt op! Big Smile 

2. Nej, jeg arbejder ... så vil gøre det med mine egne penge. for hvis det ikke går så kan jeg være tryg ved at det var mine egne penge og ikke står i 'gæld'. Men jeg tror på idéen og at jeg vil få succes ! 

Men tror godt jeg kan blive nød til at låne en lille del.. Smile

Men ellers vil jeg gøre det HELT SELV Big Smile Wink 

afhængig i den sammenhæng at jeg vil gerne have deres tilladelse Smile 

Jeg kan sagtens følge dig i at du gerne vil have deres accept og tilladelse, og det er pokkers ærgerligt når familien modarbejder en. Jeg har set det flere gange, og selv været ude for lignende, hvor min kæreste absolut ikke syntes jeg skulle involvere mig i mit "nuværende projekt", selvom hun ville rive hovedet af mig hvis hun ikke fik nogle af produkterne Geeked

Der er stor forskel på at være "lønslave" og så selvstændig, og bl.a. derfor er der mange som ikke forstå hvordan man kan overveje selvstændig forretning. Familien vil blot beskytte dig imod tab, nederlag osv og tænker ikke "out of the box" som selvstændige ofte gør.

Ligegyldigt hvad man kaster sig over, så mener jeg det er klart bedst at lytte til folk der har erfaringerne. I mange tilfælde kan man så lytte til både folk der har haft succes og folk der ikke har haft succes. Lytter man istedet til familien som ofte er uvidende, så får man ikke hverken hjælpen eller set på de fare der er på ens vej.

Og husk...de fleste har op og nedture, så når du har lidt modgang eller mangler tro, så surf forbi Amino eller benyt dig af noget netværk hvor de tænker fremad.

Martin

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare tro på det og så spring ud i de!!!!!

Men hvis du er i tvivl om dit koncept, så spørg evt. dine klassekammerater på HHX. De er jo også målgruppe ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Så er jeg begyndt - og har springet ud i det..  ihvertfald taget det første skridt Big Smile

TAK FOR OPBAKNINGEN OG RÅDENE! KÆMPE HJÆLP Big Smile

DET ER GODT I ER HÉR Big Smile Yes

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva så? Sevda A? Hvordan går det så med det fede projekt? :D

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)