Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sikker præsentation af fantastisk ide ved supportsøgning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forslag, skitser, dokumentation osv til alle tiders nye produkt som vil chokere markedet!

Nu er jeg på jagt efter samarbejdspartnere, financiering, producent, men jeg er usikker ved at afsløre ideen.

Den er ikke på et stade, hvor den kan beskyttes (mener jeg) ved EU- eller andre registre. Der er tale om et design, et værk, som burde være ophavsretsbeskyttet, når det er færdigt, men det er på dette stade at jeg har brug for partnere. Er der en måde at sikre at mit produkt ikke bliver efterlavet uden min tilladelse, efter en resultatløs præsentation, og måske før jeg selv er klar? Jeg hørte engagn at designere sender et sæt tegninger/fotos anbefalet til sig selv, så modtagelsen til postvæsenet er dateret og dokumenteret. Derefter lægges det modtagne brev uåbnet i en bankbox. På den måde kan datoen for materialets eksistens dokumenteres. Man må jo kunne bevise, at man havde det pågældende design udarbejdet før en kopi bliver sat i produktion. Eller hvad? Skal man også have bevis for at billeder/tegninger er blevet forevist f.eks ved en datering og signering af den pågældende interessent?

Jeg er måske lidt paranoid, men det skyldes tidligere dårlige erfaringer.

Venligst John

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)