Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Gode iværksætter websites, bøger, software m.m."

Forslag ønskes til ny website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 25
Tilmeldt 3. jan 12
Indlæg ialt: 7

Skrevet 03-01-2012 kl. 12:55

Hejsa..

Vi skal lave en website til vores firma, som sælger brugte biler, vil i hjælpe med nogle forslag ? 

Indlæggets overskrift er sidst rettet af Brian Schou Larsen | bannerprint.dk
Amino-karma 2.830
Fra Odense
Tilmeldt 7. jul 07
Indlæg ialt: 691

Mickey
Skrevet 03-01-2012 kl. 13:04

Hej DJSauto, og velkommen til Amino:)

Hvad er det du søger? Et tilbud på en hjemmeside? En guide til hvordan du laver en hjemmeside?

Hvis det er et tilbud du søger, får du helt sikkert masser af gode tilbud herinde, men for at folk kan give dig et realistisk tilbud, må du uddybe lidt mere;

• Har du allerede et design, eller skal programmøren stå for det?
  • Hvilke funtioner skal siden have? Galleri, forum, chat whatever? 
  • Skal der et CMS system bag, eller skal det blot være en programmeret hjemmeside?
  • Hvilket Budget har du?
Altså alt i alt, du må uddybe lidt..
Godt Nytår :)

Med venlig hilsen - Mickey E. Rasmussen 

Vil du have mere luft i økonomien? Så klik Her

Amino-karma 25
Tilmeldt 3. jan 12

djsauto
Skrevet 03-01-2012 kl. 14:33

Hejsa..

Vi har kigget lidt omkring og vil bare gerne have en site, vi selv laver, på en skabelon, gerne billig eller gratis, der skal bare være plads til et galleri, da det er brugt bilsalg. Vi er også i tvivl om hvordan og hvorledes med webhotel. vi vil købe et domæne. Aller helst en pakkeløsning. 

Amino-karma 25
Tilmeldt 3. jan 12

djsauto
Skrevet 03-01-2012 kl. 14:35

Og ikke cms system.

Amino-karma 25
Tilmeldt 3. jan 12

djsauto
Skrevet 12-01-2012 kl. 20:39

Vi vil gerne have, webhotel, domæne samt hjemmeside, aller helst samlet et sted. Gerne billigt og med en nem skabelon til at opbygge hjemme side. 

Amino-karma 1.863
Fra Lyngby
Tilmeldt 3. jul 09
Indlæg ialt: 476

Gustav Svendsen
Skrevet 12-01-2012 kl. 20:44

Det kan sagtens lade sig gøre at have webhotel+domæne samme sted, men ofte laver man selve hjemmeside i et system som egentlig ikke har noget at gøre med selve webhotellet. Man kan selvfølgelig også vælge at kode det selv.

Dog er der webhoteller som tilbyder et "hjemmeside designer program" hvor man kan opsætte sin hjemmeside ud fra simple skabeloner. Jeg ved One.com har sådan et program, men jeg kan desværre langt fra anbefale deres hosting.

Har du husket at tage en backup? Gør det nu

Amino-karma 25
Tilmeldt 3. jan 12

djsauto
Skrevet 12-01-2012 kl. 20:48

Det ville være helt fantastisk med nogle oplysninger om udbyder, da vi jo mange steder binder os for et år. 

Amino-karma 25
Tilmeldt 3. jan 12

djsauto
Skrevet 12-01-2012 kl. 20:57

Vi har prøvet os lidt frem og er faktisk blevet lidt glade for og fortrolig med Mono.net til hjemmeside, så vi mangler egentlig mest webhotel og domæne

Amino-karma 1.863
Fra Lyngby
Tilmeldt 3. jul 09
Indlæg ialt: 476

Gustav Svendsen
Skrevet 12-01-2012 kl. 21:03

Hvis i et blevet fortrolige med mono.net og ikke ønsker at kaste penge efter en prof til at lave en ny hjemmeside til jer, synes jeg da klart i skal anvende dem.

Uden at kende noget til mono.net - kan jeg umiddelbart se at du ikke har behov for et webhotel, men at du bare skal købe domænet gennem dem, hvorefter de også hoster din hjemmeside.
Du kan altså ikke flytte din hjemmeside til et webhotel.

Kan se det er billigere at købe domænet gennem webhosting.dk såfremt det er .dk domæne du er ude efter. Dog kræver det at du ved noget om DNS opsætning, gør du ikke dette vil jeg bare anbefale du køber domænet hos mono.net 

Har du husket at tage en backup? Gør det nu

Amino-karma 25
Tilmeldt 3. jan 12

djsauto
Skrevet 12-01-2012 kl. 21:08

Det lyder rigtig fint,tak for det. Jeg havde forstået at vi skulle have webhotel. Vi er helt nybegynder så vi er meget glade for alt den hjælp vi kan få. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed