Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

Webprogrammør søges til nyt og spændende projekt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 27
Tilmeldt 27. dec 11
Indlæg ialt: 7

Hej derude. 
Kunne du tænkte dig at blive en del af et ungt team, være med under udviklingen af et nyt og spændende projekt, eller går du blot med lysten til at programmere en ny og spændene hjemmeside, så se her! 
Jeg søger en passioneret, iderig og ikke mindst kompetent webprogrammør, din opgave vil være både programmering og vedligeholdelse. Jeg søger en person, som er iderig, som har gåpåmod, lysten til at skabe noget unikt, og selvfølgelig med kompetence. 
Hold dig ikke tilbage hvis du ønsker yderlig information, blot kontakt mig på emilie.borresen@gmail.com 
Emilie Børresen.
Amino-karma 19.512
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
Indlæg ialt: 4.209
flag
Amino Plus Moderator
Niels Henriksen
Fra IQsms ApS,Text Reactor ApS
Skrevet 02-01-2012 kl. 19:29

Betaler du eller skal man være iderig, gåpåmod og lysten til at skabe noget unikt samt have kompetence gratis?

Send sms fra en af danmarks billigste gateways

Intet krav om minimums køb for fast lav pris.

---------------------------------------------------

Husk at tjekke op på reglerne for brug af Amino

Amino-karma 4
Tilmeldt 4. feb 12
Indlæg ialt: 1

kasperbjerby
Skrevet 04-02-2012 kl. 21:31

Arbejder man gratis eller?

Amino-karma 27
Tilmeldt 27. dec 11
Indlæg ialt: 7

Emilie Børresen
Skrevet 05-02-2012 kl. 00:07

Nej selfølgelig ikke, men jeg ser gerne betalingen være en procentdel af overskuddet, på enten månedlig eller års basis. Der kunne evt. også udarbejdes et partnerskab. 

Amino-karma 4.602
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. okt 09
Indlæg ialt: 943
Amino Plus
Morten Falk Nielsen
Skrevet 05-02-2012 kl. 01:04

emilie.borresen:

Nej selfølgelig ikke, men jeg ser gerne betalingen være en procentdel af overskuddet, på enten månedlig eller års basis. Der kunne evt. også udarbejdes et partnerskab. 

Nu vil jeg ikke være den negative, vrisne og irriterende mand, men programmøren skal være idérig osv. Programmøren skal altså både programmere hjemmesiden og samtidigt komme med masser af idéer - men hvad gør du/i så for at have ejerskab?

Dette skal ikke ses som negativ kritik, men derimod en opfordring til at tænke lidt over hvad du/i selv har at byde ind med som gør at programmøren ikke kommer til at stå med alt arbejde mens i høster frugterne...

Facebook siden for alle som cykler: Tips og tricks til alle cyklister

Hjemmesiden for den kommende friskole i Kværs som skal erstatte Kværs Skole når denne lukker august 2013.

Amino-karma 10.313
Fra København
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 2.552

Morten Falk Nielsen:
Dette skal ikke ses som negativ kritik, men derimod en opfordring til at tænke lidt over hvad du/i selv har at byde ind med som gør at programmøren ikke kommer til at stå med alt arbejde mens i høster frugterne...

Yes

Din tekstforfatter. Jeg finder og formulerer de overbevisende salgsargumenter!

Amino-karma 448
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. mar 11
Indlæg ialt: 94
Amino Plus
Simon Hoxer Bønding
Skrevet 05-02-2012 kl. 20:22

Morten Falk Nielsen:
Nu vil jeg ikke være den negative, vrisne og irriterende mand, men programmøren skal være idérig osv. Programmøren skal altså både programmere hjemmesiden og samtidigt komme med masser af idéer - men hvad gør du/i så for at have ejerskab?

Tak for det indlæg. Programmører skal også have aftensmad indtil projektet - hvis det nogensinde kommer dertil - giver overskud.

Er din webshop klar til stavekontrol på søgefunktionen?

Se og prøv på www.søgekorrektur.dk

Amino-karma 12.523
Fra Middelfart
Tilmeldt 9. okt 08
Indlæg ialt: 2.623
Amino Plus

Morten Falk Nielsen:

emilie.borresen:

Yes

Amino-karma 4.602
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. okt 09
Indlæg ialt: 943
Amino Plus
Morten Falk Nielsen
Skrevet 06-02-2012 kl. 08:57

Nu er jeg her lige igen, simpelthen fordi at jeg selv har lavet et opslag hvor jeg søger partnere. Så har du nogenlunde en skabelon for hvordan sådan en skal se ud :-)

Opslaget finder du her...

/ Morten

Facebook siden for alle som cykler: Tips og tricks til alle cyklister

Hjemmesiden for den kommende friskole i Kværs som skal erstatte Kværs Skole når denne lukker august 2013.

Amino-karma 576
Fra Kbh
Tilmeldt 23. jan 11
Indlæg ialt: 192

Sander pennerup
Skrevet 08-02-2012 kl. 14:35

I forbindelse med, at seasonemployment.com er under opstart søger vi nu en webprogrammør (php) med flair for design.
Projektet går ud på, at du vil være med fra opstart af firma på nettet, der skal fungere, som en jobdatabase for unge på nettet.

Dvs. webprogrammering (php), database, design skal du kunne finde ud af. SEO vil være en xtra fordel.

Er du den rette og mener du, at du kan bære denne opgave så vil du får ejerandel (25%) af hele firma. (som løn). Da der er tale om, at der må på beregnes daglig opdatering af hjemmesiden.

Markedsføring er der allerede styr på.

Skriv venligst til mig på

sanderpennerup@hotmail.com

Ps.
Jeg er fra indre Kbh.

Hjemfisk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed