Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af retro brugskunst til Kina, netværk søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg sidder med tanken om at starte min egen virksomhed der skal sælge retro dansk brugskunst/varer til Kina. Jeg har en bekendt, der med stor succes har solgt lignende varer til Japan. Selvom der er stor forskel på Kina og Japan, er min umiddelbare tanke at der må være et potientale her.

Salget skal foregå via e-handel med egen hjemmeside, evt i starten på e-bay eller hvad der nu er mest gang i i Kina af webhandelssider.

Jeg søger derfor danskere bosiddende i Kina, der kan give mig feedback på tanken om salg af retro dansk brugskunst til kineserne. Hvordan er kinesernes tilgang til boligindretning; i Japan er de vilde med dansk design, især design fra 60'erne og 70'erne, er det samme mon gældende i Kina's storbyer ?

Jeg er i opfartsfasen og er i fuld gang med at researche om den massivt voksende kinesiske mellemklasse og dens købemønstre mht til boligindretning.

Såfremt der er noget om ideén, søger jeg personer med netværk og kendskab til det kinesiske marked. Du skal have kontakter, hvor jeg kan få min hjemmeside gjort kendt og på sigt forestiller jeg mig et samarbejde hvor jeg finder varene og du skaffer kontakterne.   

Glæder mig til at høre fra jer.

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg ved godt dit indlag har nogle år på bagen. Håber du er god i gang med din webshop :-)

Jeg er selv ved at undersøge mulighederne for at starte en webshop til det japanske marked. Jeg leder derfor efter referencer på hvordan andre har gjort det. Jeg er derfor nysgerrig efter at høre om du vil fortælle hvad din vens hjemmeside hedder? Måske han/hun har et par gode råd oven i hatten. 

Håber du kan hjælp.

Kathrine

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)