Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Midtjylland

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Thorup's Vinduespolering Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan selvfølgelig også lørdag.

Jeg synes vi hver især laver nogle punkter som i synes vi skal igennem. Og så kan i sende dem til mig og så kan jeg lave den samlede liste.

mtpolering@gmail.com

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Thorup's Vinduespolering Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fastsætter vi datoen d. 21 Januar kl. 14.00 Hos Helge i Herning.

Indtil da, skal vi se om vi kan få flere iværksættere/selvstændige med til mødet og få skabt et godt netværk.

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Thorup's Vinduespolering Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil egentlig godt have at folk begynder at bekræfte om de kan komme 100% så vi kan få det helt på plads.

Med venlig hilsen

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Også gerne nogle forslag til en slags dagsorden.

Eller nogle tanker om, hvad I forventer jer af netværket. Men det er selvfølgelig ikke nødvendigt. 

Vi kan blot tage tingene som de kommer til det første møde og så se om vi kan få skruet en plan sammen til næste gang, vi skal mødes. Tiden den 21. kommer vel mest til at gå med at vi hver især fortæller lidt om os selv og vores mål/ambitioner for fremtiden.

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer.

Mvh

Helge

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der styr på, hvor mange, der kommer lørdag?

Send venligst en PM til mig og tilmeld jer til lørdag den 21. januar kl. 14.00. Så får i en mail tilbage med adressen i Herning.

Mvh

Helge 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Thorup's Vinduespolering Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle andre er også velkomne til at deltage i netværket. Bare lige skriv til Helge så i kan få info om hvor vi skal mødes. Bak op om netværket, det har kun gavn til alle at få et netværk og skabe kontakter.

Mvh

Marco Thorup

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne hver med i netværket men kan desværre ikke på lørdag 

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Thorup's Vinduespolering Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare helt iorden. Men vi så skriver jeg næste gang til dig når vi ved hvornår vi holder næste møde. Og det gør vi nok i febuar.

Mvh.

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er da et godt initiativ, selv er jeg igang med at opstarte en webshop (er pt. stadig ved at finde ud af hvilke varer jeg skal sælge og købe hvorfra, og er ikke endnu begyndt på at få bygget en webshop)

Til at starte med, er det på fritidsbasis, men håber jo selvfølgelig at det kan udvikle sig til lidt mere med tiden, selvom det nok tager lidt tid.

Jeg ville godt være med i et netværk, da det er godt at have nogle andre at snakke med også, selvom det evt. ikke er samme branche.

Hvis det stadig er muligt at komme med på lørdag, kunne jeg godt være interesseret, dog er jeg jo 100% novice på området, da jeg stadig er i pre-opstarts fasen.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Thorup's Vinduespolering Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

silversand:

Er da et godt initiativ, selv er jeg igang med at opstarte en webshop (er pt. stadig ved at finde ud af hvilke varer jeg skal sælge og købe hvorfra, og er ikke endnu begyndt på at få bygget en webshop)

Til at starte med, er det på fritidsbasis, men håber jo selvfølgelig at det kan udvikle sig til lidt mere med tiden, selvom det nok tager lidt tid.

Jeg ville godt være med i et netværk, da det er godt at have nogle andre at snakke med også, selvom det evt. ikke er samme branche.

Hvis det stadig er muligt at komme med på lørdag, kunne jeg godt være interesseret, dog er jeg jo 100% novice på området, da jeg stadig er i pre-opstarts fasen

Der er plads til alle. Det er super fint at du kommer, vi kommer til at snakke om råd eller hjælp eller hvis man har spørgsmål. Det er også det et netværk er til.

Du skriver bare til Helge.

Med venlig hilsen

Marco Thorup

Marco Thorup

Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)