Køb et Amino Sponsorlink
Jeg vil lige minde alle om at huske at skrive til Helge Christensen i en PM og tilmelde sig hvis de skal med d. 7 feb. kl 18.00 i Herning.
Og så må folk gerne skrive til mig hvad de synes vi skal gennemgå til mødet så laver jeg er overordnet plan for selve mødet.
Glæder mig til at se de mange ansigter som allerede har meldt sig til.
Marco Thorup
Thorups Vinduespolering / Bolig Service
Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk
Jeg skal nok sende en svarmail til alle, der har skrevet til mig med spørgsmål og kommentarer.
Men ha´lige tålmodighed. Er lige kommet ind af døren efter at have været udenbys et par dage.
Alle får besked med adresse og tidspunkt senest den 1. februar - altså på onsdag.
Mvh
Helge
Jeg vil godt bede alle, der tidligere skulle have skrevet til mig om at sende en mail til en anden mailadresse.
Send til: bejser@gmail.com og skriv om I kommer tirsdag den 7. februar kl. 18.00 til Herning, hvor vi holder det første møde i netværksgruppen for Midtjylland.
Så får I en mail tilbage med adressen.
Jeg kan simpelthen ikke finde rede i de mails, jeg har fået på den anden mailadresse. Det er ikke jeres fejl - udelukkende min.
Må desværre melde fra til i aften.
silversand:Må desværre melde fra til i aften.
Det er i orden Silversand, så må vi håbe du kan næste gang.
Mvh.
Thorups Vinduespolering
Hej
Håber i havde et rigtig godt møde igår
Jeg lå desværre under dynen
Men Venlig Hilsen
Frank Kirkemann
Det er helt i orden Frank. Vi vil skrive inde på Linkedin i fremtiden, for at holde bedre styr på det. Det næste møde er i øvrigt d. 6 Marts kl. 17.30. Adresse kan findes inde på Linkedin. Håber du kan komme næste gang.
Til jer som ikke har fulgt med på LinkedIn, så husk lige at tilmelde jer derinde, så vi kan finde ud ad hvor mange der kan og hvor mange der har lyst til at støtte op om det fremover.
Og fremover skriver vi på LinkedIn i gruppen.
Mvh. Marco
Hej Marco og alle i andre.
Syntes det lyder til at være en superb ide.
Jamen jeg vil også godt tilslutte mig.
Er bosat i Randers og laver en masse indenfor IT.
Thomas Wichmann
Wich-IT -Din IT-konsulent i Østjylland
Er lige med på en lytter, da det er et rigtigt godt initiativ :)
Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net