Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Netværk og Ledelse

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m."

Deaktiveret facebook

Side 2 ud af 2 (14 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 105
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. aug 11
Indlæg ialt: 23

Mikkel Flex
Skrevet 27-12-2011 kl. 14:09

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Jamen Facebook er jo ikke et folkeregister... Det er bare et social medie! Derfor kan de umuligt have en interesse i at tjekke identiteten! Det giver mere mening at de irettesætter folk :)

Det er imod deres regler at udgive sig som andre, men ellers så nej... det burde de ikke

Amino-karma 1.029
Fra Odense
Tilmeldt 5. jun 09
Indlæg ialt: 216

Emil Hyldeborg
Skrevet 27-12-2011 kl. 15:27

Facebook har fået så sindsygt meget magt i verdenssamfundet. Min FB-profil blev også lukket for et par måneder siden - helt præcist d. 24. oktober. Jeg har siden da kæmpet hårdt på at få den åbnet igen, da jeg havde over 1000 venner, og min fanside (med over 9000 "Synes godt om") var tilknyttet. På et tidspunkt fik jeg fat i en konsulent som til daglig er udvikler af diverse Facebook-apps. Hans eneste bud, var at der var sket en fejl i en database, og at min profil var fløjet mod de evige Facebook-marker. Pludselig sad jeg og skulle starte HELT forfra. Det lykkedes mig aldrig at få kontakt til Facebook, og på trods af at jeg sendt 10-20 fejlrapporter, fik jeg aldrig noget svar.

Jeg har nu oprettet en ny profil.

Emil Hyldeborg . 15 år . Skuespiller . Instruktør . Filmfotograf . Webdesigner

Amino-karma 50.764
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 12.075
Amino Plus

jeg tør heller ikke satse 100% på facebook ,men de burde tage alle de henvendelser seriøse det bremser der vækst vis de ikke svare

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Læs mere om stripper Mik her.

Amino-karma 8.117
Fra Svinninge
Tilmeldt 2. jun 07
Indlæg ialt: 1.827
flag

Mikkel Flex:

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Jamen Facebook er jo ikke et folkeregister... Det er bare et social medie! Derfor kan de umuligt have en interesse i at tjekke identiteten! Det giver mere mening at de irettesætter folk :)

Det er imod deres regler at udgive sig som andre, men ellers så nej... det burde de ikke

Sandt! Det fandt selv SKAT da ud af :-)

Men! Stadig - så mener jeg ikke at de skulle have ret til at verificere deres brugere på det niveau!! :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed