Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af logo i Google Plus - Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nogen der ved hvorfor Google bruger speciel ligo størelser til logo brug, når man har en Google Plus firma profil. Problemet er, selv om jeg skalere logo ned i størrelse, så passer det ikke i den firkant (alt uden for firkanten bliver fjernet) som er i logo uploader.

Skriv hvis det er for kluntet skrevet, så prøver jeg igen:)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

vis skal ligge på en wordpress side er det bare et plug in ingen der for mig at sætte det på min strip side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som med alle andre hjemmesider, er der selvsagt nødt til at være en vis begrænsning på indholdets størrelse/bredde (også på Google+) - indholdet skal jo kunne passe til de fleste skærmopløsninger.

Opsætningen i Google+ kunne dog godt være lidt mere gennemtænkt, men det skyldes nok, at de havde rygende travlt med at få lanceret deres sociale medie.

Jeg døjer med det samme "problem" på min brandside, og synes selv at der burde være lidt flere muligheder ift. opsætning og grafik. Derfor håber jeg på, at Google's brand pages snart bliver mere skalérbare - men det kommer vel på et tidspunkt.

Min løsning er indtil videre at lave en farvet grafisk firkant (200 x 200 pixels) i et grafikprogram, og skalére logoet ned til en størrelse af ca. 175-180 pixels (så der er lidt luft ude ved kanterne). Det er ikke optimalt, men det går indtil videre på den måde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)