Køb et Amino Sponsorlink
Vi er tre gutter der er ved at bygge en SaaS forretning op: Muscula
Vi har indtil videre fået 4-500 betatestere til at skrive sig op. Heriblandt folk fra:
podio.com (tæt samarbejde), cbs.com, dr.dk, pol.dk, danskespil.dk, bold.dk og trendsales.dk
Og vi har haft vores produkt på over 7 millioner sidevisninger hos vores beta-testere den første måned.
Sådan! Godt gået, og tillykke med medvinden :-)
Kiggede lige på jeres website - jeg er ret vild med at man skal over på jeres Facebook-side for at se screenshots. Det er godt tænkt, hvis man gerne vil have nogle fans!
Serie-iværksætter | Køb og salg af varepartier på QuickDeals.dk
Det lyder fandme som et interessant projekt, skal helt klart bruges når i er færdige :-)
super godt gået super tillyke og jeg tror på ekstrem meget mere frem gang for jer der meget der kan laves på siden , det er kan ikke undgå at blive en super ekstrem succes
jeg ønsker dig tillykke og en endnu større i fremgang i fremtiden
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Det er en Jante tæsker der vil noget!
Tjen penge på nettet - Affiliate marketing spørgsmål og svar - Tjen penge hjemmefra
for satan, den view-counter flyver til tops...!
Tillykke med det!
Det er fedt at sidde og se viewcounteren stige med en 3 stykker i sekundet! :)
Super flot, tillykke!
- Jonathan
Facebook nicheside med over 200.000 "likes" sælges. Stiger med over 1.000 "likes" om dagen.
Jeg er den stolte medejer af TapeDay!
Hold da op, det er jo fantastik, bare alle havde den samme god start som jer :)
God jul og godt nyt år.
Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.
Ja nogle fede funktioner der er implementeret på siden.
Hvorfor Muscula?
Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat
Tillykke med de gode resultater! 7 millioner sidevisninger er et virkelig godt resultat for en service, som endnu ikke er færdig!
Det virker for mig som et interessant projekt :)