Køb et Amino Sponsorlink
Kære AminoerHvis der var et juleønske jeg havde i år, så var det en optagelse på CEPOS Universitet. For jer som ikke kender den, så er CEPOS en liberal tænk-tank der laver politiske og økonomiske analyser.De optager kun 25 studerende om året, og jeg var en af de heldige. Jeg vil blive undervist i frimarkedstænkning således, at jeg forhåbentlig i fremtiden kan være med til, at sætte præg på friheden i Danmark!I dag har jeg netop modtaget en mail, om at jeg er blevet optaget efter at have været til en samtale.Jeg er så glad, og ønsker jer alle en glædelig jul!
Twilight nyheder samt - Twilight, bøger, Twilight filmene og Twilight musikken.
Super fedt :-)
Der går ikke over 2 år før jeg forhåbentligt også er at finde der :-)
Men husk nu. Undervisning i sig selv er pisse ligemeget hvis du ikke forstår at omsætte det til noget brugbart :-)
mvh
thasje
Jeg arbejder med brugskunst (se efter en gave til Mors dag der er lige om hjørnet.)
Thasje: Super fedt :-) Der går ikke over 2 år før jeg forhåbentligt også er at finde der :-) Men husk nu. Undervisning i sig selv er pisse ligemeget hvis du ikke forstår at omsætte det til noget brugbart :-) mvh thasje
Sasa Kovacevic: Kære AminoerHvis der var et juleønske jeg havde i år, så var det en optagelse på CEPOS Universitet. For jer som ikke kender den, så er CEPOS en liberal tænk-tank der laver politiske og økonomiske analyser.De optager kun 25 studerende om året, og jeg var en af de heldige. Jeg vil blive undervist i frimarkedstænkning således, at jeg forhåbentlig i fremtiden kan være med til, at sætte præg på friheden i Danmark!I dag har jeg netop modtaget en mail, om at jeg er blevet optaget efter at have været til en samtale.Jeg er så glad, og ønsker jer alle en glædelig jul!
Tillykke Held og lykke med det og god jul! :-)
Tillykke Sasa,
Og også glædelig jul til dig og din familie.
Dbh. John
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
Flot - og held og lykke med det.
Spar både tid og penge : Køb billigt slik online
Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk
Mange tak
Tillykke - så godt gået!
Kom kritisk ind i kampen! Der mangler pt lidt visioner ...
Mvh
Anne Kathrine
Sammenligning af proteinpulvere
Svaka ti cast :)
Tillykke med det super flot. Jeg håber du får en masse viden du kan videregive til masserne :)
Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat