Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af affiliateprojekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har spekuleret længe om jeg burde prøve at køre et affiliateprojekt eller to.

Jeg er nu nået til den beslutning at det vil jeg gerne, men jeg tror jeg har lyst til at gøre tingene i omvendt rækkefølge.

Jeg ville rigtig gerne se hvilke nuværende affiliatetilbud jeg kunne vælge imellem før jeg vælger et domæne jeg registrerer mv. 

- De fleste steder vil de dog have at man oplyser hvad side man vil køre sit projekt på?

Kan jeg i første omgang undgå dette, men istedet se udbuddet af affiliatetilbud og lave lidt research på de forskellige - og så til sidst beslutte mig for en kampagne? fx sundhed el. lign. :)

Go' jul

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

De fleste steder kan du tilmelde Facebook som side og så skrive, at du vil lave facebook ads. På den måde kan du få adgang til netværkene uden at have en færdig hjemmeside.

Partner-ads er et af de eneste danske netværk, der viser, hvilke kampagner de har i deres netværk uden, at man skal være tilmeldt: http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer.php

Super Kristian! :-)

Lige sådan noget jeg ledte efter.

God dag til dig og tak for det hurtige svar :-)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thasje

Du kan også se alle produkter på for eksempel clickbank - der burde være en del inspiration at hente! Husk at sortere efter gravity, det er dem der "sælger" mest!

Chancen er der I hvert fald :-)

Held og lykke med det,

Kristoffer

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Fedt du vil igang med affiliate marketing!

Nogle af netværkerne har deres partnerprogrammer offentlig gjort, som f.eks Partner-ads.

Du kan se deres liste her:

http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer.php

De bedste hilsner
Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)