Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvindelige iværksættere søges

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Jeg er kvindelig iværksætter og har haft kvindesitet Min-Mave.dk siden 2001.

Sitet har udviklet sig fra at være et hobbysite til at blive Danmarks største kvinde- og forældreforum i løbet af den periode og jeg selv har gået fra at være på kontanthjælp til at være selvforsørgende. 

Min historie er en en "askepot-historie" som de fleste har svært ved at tro på kan være sand, men heldigvis for mig er den, og at blive iværksætter er en af de bedste beslutninger jeg har truffet i mit liv - også selv om det har kostet masser af sved, tårer, søvnløse nætter og at skulle yde mit yderste for at lære det nødvendige for at kunne nå hertil hvor jeg står i dag. 

Du er velkommen til at kontakte mig på admin@min-mave.dk hvis du synes jeg kunne være relevant til din nye bog. 

Jeg håber flere kvindelige iværksættere vil tage springet i fremtiden, det vigtigste er ikke at alt er perfekt men at man kommer i gang.

Kvinder, gi den gas og vis mændende hvilke stærke sider I har - for de er der.

De bedste hilsner 

Birgit

Fra Aarhus V
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Stylebargain.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Det lyder som en god idé. Jeg glæder mig til at læse din bog og blive inspireret af andre iværksættere.

Hvis du kan bruge mig, vil jeg super gerne være med.

Jeg sælger vintage tøj og startede Stylebargain.dk for godt et halvt år siden.

Det kan være rigtig overvældende at opdage jo mere man lærer, jo mere er der at lære:)

Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen

Katja Hunter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Jeg vil også gerne melde mig på banen.

Min virksomhed beskæftiger sig med visualisering i forhold til idéudvikling, strategi og problemløsning. Derudover laver jeg grafisk kommunikation med fokus på oplevelser.

Derudover er jeg i gang med at starte virksomhed nr. 2, der henvender sig til haveejere, planteskoler og havearkitekter.

Kærlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt.

Jeg er ved at tage springet, men starter først officielt d. 1 oktober 2012.

Grunden til at jeg endnu ikke er startet, er at jeg pt er på barsel med barn nr. 2. Jeg er gravid med tredje barn, som jeg har termin med 11 april. Efter 1/2 års barsel, lancerer jeg min webshop med eget brand og salg af andre mærker. 

Jeg er 24 og gift med en iværksætter på 31. Vi har valgt at få børnene først og herefter kan jeg give den gas som selvstændig. Da mit firma i starten og måske de første par år bliver en enkeltmandsvirksomhed, vil det ikke være muligt for mig at skulle have en barsel midt i det hele. Derfor har vi fået børnene først, og jeg er nu super klar til at give den gas som selvstændig erhvervsdrivende :)

Ved siden af kan jeg fortælle at jeg er blogger. Du kan tjekke min blog: http://pseudo-tvillinger.blogspot.com/

Hvis det skulle have interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig på: tinaemholm@gmail.com eller 28159659.

Mit firmanavn pr. 1 oktober: Mumschoice (www.mumschocie.dk)

Mvh Tina Holm Smile

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen 

De, der har skrevet mailadresse på kontakter jeg pr mail i dag - i andre vil måske være så søde, at sende mig en mail på mail@djurskommunikation.dk ? Meget gerne med oplysninger om navn, alder, erhverv, hvor længe i har været selvstændige og geografisk placering.

Og tusind tak for interessen - det skal nok blive godt :)

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt.

Jeg har lige sendt dig en mail.

Jeg går vist under kategorien ung iværksætter på Smile Jeg hedder Agnete og er 26 år. Jeg startede almaogjacob.dk i 2007 med økologisk børnetøj, og det har siden udviklet sig til en fysisk butik i latinerkvarteret i Aarhus med økologisk og bæredygtigt legetøj.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du finder mig relevant.

Du skal have rigtig meget pøj pøj med din bog, og jeg ser frem til at læse den.

De bedste hilsner Agnete

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er indehaver af www.speciel-design.dk og jeg vil også gerne bidrage med interwiev til din bog.

 

 

www.speciel-design.dk

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  MariaUrsula.com Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Hvis du stadig mangler deltagere, så synes jeg din idé lyder sjov, så jeg deltager meget gerne.

Jeg går vist under den kategori, som du kaldte "noget HELT andet" ;-). For 10 måneder siden hoppede jeg fra mit faste  lederjob. Jeg sad til et møde, hvor tonen var alt andet end kærlig og tænkte bare "hvad laver jeg her - jeg er jo skabt til at sprede kærlighed" - og så tog jeg springet - stoppede min faste stilling for at springe ud og blive "Universel Kærlighedsspreder og Livsglædeambassadør for kvinder".

Du kan se min hjemmeside her www.mariaursula.com

De bedste hilsner til dig

- og alle de andre dejlige medsøster-iværksættere her :-)

Maria Ursula

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Jeg er en af de kvinder der har taget springet med en design og produktionsvirksomhed og dertil en grafisk afdeling.

Rejsen for resultater er lang og sej og stadig tror jeg at jeg er meget ramt af det at være kvinde med alle de kvindlige bekymringer der følger med. Troen på Livsvejen må af og til være ens lid og ønsket til en bedre hverdag og verden. Det er et svært spring at gå fra lønmodtager til selvstændig, og det at skulle omstille sig til det. Og når verden er i nedgang har man kun sine ben, skuldre og vinger at stole på... og kampen om kunder er sej! Det at få sit budskab ud er en nærmest umulig opgave og ben i næsen og et positivt sind må holde dig oppe.

Jeg har er med-indehaver i virksomheden www.pecant.dk og den grafiske afdeling deraf www.hvaderlos.dk som er min egen lille perle. Jeg er tilknyttet andre virksomheder, hvor jeg er grafisk-marketing blæksprutte... og om lørdagen er min hobby at stå i en dyrebutik i Nørre Sundby!

Fanger jeg interesse for din bog, må du jo lige henvende dig :)

De bedste hilsner
Christina fra Hvaderlos.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Hvis du stadig skal bruge nogle er jeg på :-)

Jeg driver www.puregreenshop.dk og den fysiske butik PureGreen.

Har været i gang siden 2006.

God weekend derude!!

Kh. Charlotte

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)