Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jagten på den perfekte leverandør!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er på jagt efter en leverandør, der gerne skulle kunne levere deres produkter i en lidt højre kvalitet end alibaba? 

Er primær på udkig efter perler af forskellige materialer, som glas, sten, mindre værdi fulde ædelsten, jern, aluminium og andre metaller, dog ikke guld og sølv, med mindre indholdet er meget lavt.

Så vidt jeg ved, er det ikke muligt, at finde leverandøre på alibaba, der levere perler af sådan en kvalitet eller for den sags skyld i disse materialer? men hvor skal man så gå på jagt, hvis det gerne skulle være lidt billigt?

Tænker også på, at skulle have graveret i nogle af materialerne, hvilket jeg heller ikke tror nogen for alibaba gør meget i?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Umiddelbart ville jeg synes der mangler lidt mere information for at kunne hjælpe ned leverandørvalg, men det kan sagtens være nok så folk fra branchen kan hjælpe dig.

Jeg ved der det seneste års tid har været flere tråde om emnet her på Amino, så hvis du prøver at bruge søgefunktionen, kan det være du kan fange lidt info og kontakter på den måde...hvis der ikke skulle komme mere aktive råd herinde.

På Alibaba findes mange leverandører i alle mulige og umulige områder og kvaliteter, Hvad med kompass.dk, Europages og wlw.de der kan være du kan komme lidt tættere på...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)