Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk dit ry på nettet

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad siger kunderne om dig? Husk at Google dig selv med jævne mellemrum, eller du ender som denne uheldige frisør. 

 

Der skal jeg i hvertfald ikke klippes! 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Googler mig selv hver dag. Og ja det er en god ide at gøre det, da man ellers risikere som du siger at ende med ikke at få nogen kunder i biksen, fordi man ikke har gjort sit for at få fjernet den dårlige omtale fra nettet.

Selvom jeg ikke har prøvet endnu at få dårlig omtale, så er det alligevel en god ide, for det kan være meget små ting som man får dårlig omtale på, men hos kunden kan det føles som verdens største ting. Hvilket tit kommer til udtryk hos dem der omtaler.

Kommer man dog ud for dårlig omtale på nettet, skal man være hurtig på aftrækkeren, og enten selv gøre noget ved det, hvis man ved hvad man skal gøre. Eller får professionelle til at udføre online reputation management som i sidste ende gerne skulle skubbe godt og grundigt til søgeresultaterne, så den dårlige omtale ryger væk, til fordel for bedre og/eller neutral omtale.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er også en god idé at benytte Google Alerts - så får man altid at vide, når der bliver skrevet noget om en/ens virksomhed/shop/søster..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke der er tale om en uheldig frisør, når 9 ud af 10 anmeldelser bekræfter hinanden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

husk ikke alle har en høj moral , så den person kan udmærket god , selv om du har en høj moral er det måske ikke det samme med din nabo

det kan være en konkurrent der skriver i de tilfælde skal man selvfølgelige prøve henvende sig så de bliver fjernet

kan være hun ikke har de bedste venner , en anden har set sur på den person for de ligner hinanden og der står ikke meget om hvem det er der skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Jeg mente hellere ikke, at anmeldelserne var uheldige, men frisøren burde tage sig tid, til at svare de utilfredse kunder eller rette op på problemet :-)

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Hej Nicolaj,

Jeg mente hellere ikke, at anmeldelserne var uheldige, men frisøren burde tage sig tid, til at svare de utilfredse kunder eller rette op på problemet :-)

 

 

Det virker som en frisør, der er ret ligeglad - både med kunder og anmeldelser Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Denni Pultz Gottfredsen:

Hej Nicolaj,

Jeg mente hellere ikke, at anmeldelserne var uheldige, men frisøren burde tage sig tid, til at svare de utilfredse kunder eller rette op på problemet :-)

 

 

Det virker som en frisør, der er ret ligeglad - både med kunder og anmeldelser Smile

 

alle mennesker  de er ikke online lige som os amino.dk bruger og det kan jo sagtens være en sur konkurrent , det er jo ikke alle lige som os der har en høj moral

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Nicolaj Thomasen:

Denni Pultz Gottfredsen:

Hej Nicolaj,

Jeg mente hellere ikke, at anmeldelserne var uheldige, men frisøren burde tage sig tid, til at svare de utilfredse kunder eller rette op på problemet :-)

 

 

Det virker som en frisør, der er ret ligeglad - både med kunder og anmeldelser Smile

 

alle mennesker  de er ikke online lige som os amino.dk bruger og det kan jo sagtens være en sur konkurrent , det er jo ikke alle lige som os der har en høj moral



Hej Mikael,

Du har ret :-)

Uanset hvordan det hænger sammen og hvem der gør hvad, så er det i hvertfald ikke positivt at der står sådan noget :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Fra  SEOPORT Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)