Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk dit ry på nettet

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad siger kunderne om dig? Husk at Google dig selv med jævne mellemrum, eller du ender som denne uheldige frisør. 

 

Der skal jeg i hvertfald ikke klippes! 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Googler mig selv hver dag. Og ja det er en god ide at gøre det, da man ellers risikere som du siger at ende med ikke at få nogen kunder i biksen, fordi man ikke har gjort sit for at få fjernet den dårlige omtale fra nettet.

Selvom jeg ikke har prøvet endnu at få dårlig omtale, så er det alligevel en god ide, for det kan være meget små ting som man får dårlig omtale på, men hos kunden kan det føles som verdens største ting. Hvilket tit kommer til udtryk hos dem der omtaler.

Kommer man dog ud for dårlig omtale på nettet, skal man være hurtig på aftrækkeren, og enten selv gøre noget ved det, hvis man ved hvad man skal gøre. Eller får professionelle til at udføre online reputation management som i sidste ende gerne skulle skubbe godt og grundigt til søgeresultaterne, så den dårlige omtale ryger væk, til fordel for bedre og/eller neutral omtale.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person