Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Regnskabsprogram, lønsystem, CRM m.m."

Valg af regnskabs system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 148
Tilmeldt 4. okt 11
Indlæg ialt: 37
flag

Skrevet 21-12-2011 kl. 00:26

Hej Amino'er

Jer er på udkig efter et online regnsskabssystem, der minimum kan klare finans, fakturering og rykker.

Jeg er bosiddende på Færøerne, og er mine kunder også på Færøerne. Her er så mit egentlige spørgsmål:

• kan et dansk online regnskabs system, håndtere/kontere momsen når landet er Færøerne ?
  • kan jeg komme til at redigere/oversætte standard tekster, fx. dem der står i fakturaer/tilbud/kreditnotaer m.m. der sendes til kunder
Amino-karma 348
Fra Hellerup
Tilmeldt 4. dec 09
Indlæg ialt: 99

Henrik Bilevits
Skrevet 21-12-2011 kl. 11:01

Du er velkommen til at se, om du kan finde et program på www.start-base.dk

Start-Base - Gratis regnskabsprogrammer mm. til iværksættere - www.start-base.dk  

Amino-karma 662
Fra København
Tilmeldt 15. aug 11
Indlæg ialt: 151
Amino Plus Amino Ekspert
Sisse Hansen
Skrevet 21-12-2011 kl. 13:42

Hej

e-conomic regnskabsprogram kan sagtens håndtere de ting, du efterspørger. Der er automatisk indbygget fakturerings- og rykkermodul.

Du har også fri redigeringsmulighed på ordrer, tilbud, kreditnotaer osv. så det vil ikke være noget problem at oversætte teksten fra dansk til færøsk. Hvis du har lyst, kan du læse lidt mere om redigeringsmulighederne.

Der er heller ingen problemer med momsen, vi har flere kunder på Færøerne, som bruger e-conomic uden problemer Smile

Du skal være velkommen til at prøve programmet gratis i 14 dage og se, om det er noget for dig.

Mange julehilsener

Sisse Hansen - Kommunikationskonsulent

Mail: sha@e-conomic.com

Deltag i debatten på e-conomics forum.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af: