Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spil - Lav dit eget spil!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave mit eget spil, ikke puzzle spil, men sådan computer spil

bare på forsjov stadige ;).

 

Kender du nogle steder man kan det?:)

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan du ikke bare komme til selv, du skal evt kende en som arbejder med det eller som virkeligt har læst på det.

Kh Nikolaj


Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener at troldspejlet engang har lagt et program ud som vidst er okay nemt, hvor du kan lave det..

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Prøv at kigge på Unity 3D. Det er gratis og ret cool. (der findes også betalingsudgaver til mobilplatformene)

Men forbered dig på at skulle gøre en rimelig stor indsats for at lære det.

mvh

Jan

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er du ? :)

Jeg ved at det ikke er det du søger HELT, men !

Jeg synes at du skal kaste dig ud i at lære at programmere, og så følg en guide der lærer dig at programmere spil lige fra starten af. Det er SÅ meget federe at prøve og lære og prøve og svede og blive vred og frustreret og at det så til sidst bare siger PLING og alting virker som det skal.

Prøv at start med sprog som Python (som er nemt at lære) og senere C++, C# Java etc.

Smile !

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt forum at besøge for dig, og læse en masse indlæg, kan være http://spiludvikling.dk/

Der er en masse danske spiludviklere samlet, og en helt utrolig mængde viden m.m. samlet. 

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes nogle programmer der gør det nemt, fx. Game Maker (http://www.yoyogames.com/gamemaker/windows) den findes i en gratis version

Jeg synes ikke du nødvendigvis skal begynde at kigge på at programmere, men hvis du vil være professionel omkring det er det nok vejen frem. Hvis du lærer Java kan du lave spil til mobiler (Android) hvis du lærer C# (c-sharp) kan du lave spil til Windows og XBox. MEn det er svært og der er rigtig meget der skal kigges på.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave mit eget spil, ikke puzzle spil, men sådan computer spil

bare på forsjov stadige ;).

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)