Køb et Amino Sponsorlink
Hej kære Aminoer,
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til korrekturlæsning af min hjemmeside og en folder som jeg er i gang med at sætte op. Hvis du er god til reklame og virksomhedskommunikation vil jeg være ekstra interesseret, det kunne være du har nogle gode tips og ideer til det jeg ønsker kommunikere.
Bytter gerne med noget design hvis du mangler, eller en tryksag.
Mvh.
Hej,
Jeg har sendt dig en mail :-)
Mvh Line
Hej.
Vi har sendt dig en PB. Kontakt os via kontaktformularen på vores hjemmeside, så finder vi en løsning.
Med venlig hilsen
Dansk Sprogoptimering
Hej
Det kunne jeg sagtens klare. Jeg har læst meget korrektur af tekst og grafisk materiale på pakketape og emballager til varer samt alm. korrekturlæsning på tekst. Herudover har jeg skrevet som frivillig kulturanmelder i 3 år og er god til at formulere mig skriftligt. Søger du en byttehandel med en af dine egne produkter eller er der andre muligheder? Jeg står nemlig ikke lige og mangler en trygsag. Mvh. Peter
Jeg er gerne med på en byttehandel, hvis du ikke allerede har fundet en :)
Hej Alle!! Tak for alle de tilbud :) Jeg har faktisk fundet en, dog vil jeg gemme Jer som kontakter hvis det var jeg skulle have brug for noget hjælp i fremtiden ;)
Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har lavet foldere for en række store organisationer bla. EU og Hjerteforeningen.
mvh
Morten
Hej Morten,
Tak for dit tilbud. Jeg har allerede løst det hos en anden amino denne gang men jeg vil meget gerne finde flere mulige samarbejdspartnere som jeg kan kontakte når nye projekter kommer ind.
Har du evt. nogle eksempler på tidligere jobs som jeg kan se?
Med venlig hilsnen,
Marianne
Hej Marianne
Det lyder fint. Her er links til to foldere, som jeg har lavet:
http://www.hjerteforeningen.dk/files/Foldere/F_Forhojet_blodtryk_2011.pdf http://ec.europa.eu/environment/europeangreencapital/docs/cities/brochure_stockholm_greencapital_2010.pdf
og www.idekompasset.dk – en hjemmeside, jeg har haft ansvaret for som projektleder.