Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk blogindlæg for $5

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke det smarteste at du reklamere for at du betaler for at få links. 

og et link fra den blog kan jeg ikke se skulle være mere end 5 $ værd, jeg havde nok sparet pengene til du havde penge til et kvalitetslink. 

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Nicolaj Thomasen:

Har lige givet $5 for denne tekst om iPhone 4S på en dansk blog, det er da et røverkøb Smile Den unge skribent kan kontaktes her.

Med andre ord du reklamerer med at købe backlinks for at manipulere med Google og udstiller at han sælger links, eller er siden den ligger på din egen?

Hvis du både har købt artikel og links, så prøv lige at søge på Demibs "kunsten at røve en bank" ;)

Du kom mig lige i forkøbet:)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke det jeg skriver, men du læser det åbenbart sådan Smile Jeg har købt en artikel, der er posted på hans blog, hvilket ikke er imod Googles retningslinjer. At der er backlinks i artiklen er bare et plus.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Det er ikke det jeg skriver, men du læser det åbenbart sådan Smile Jeg har købt en artikel, der er posted på hans blog, hvilket ikke er imod Googles retningslinjer. At der er backlinks i artiklen er bare et plus.

Så du har betalt for artiklen, men han har lagt den på sin blog gratis?

Hvis du ikke kan se det er en gråzone så tror jeg du skal revurdere din opfattelse af Googles retningslinjer. Det han og du har gang i er, når alt kommer til alt, at sælge og købe links. Du kan godt prøve at retfærdiggøre det overfor dig selv med at det kun er artiklen du har købt og at han har linket gratis, i bedste fald er det en gråzone, men jeg må indrømme det ligner det er langt over stregen i forhold til Googles retningslinjer.

Altså ikke at jeg dømmer dig, mange manipulerer med Google, jeg synes bare du skulle holde meget lav profil med det ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Frost:
Altså ikke at jeg dømmer dig, mange manipulerer med Google, jeg synes bare du skulle holde meget lav profil med det ;)

 

Jeg tager chancen, nu har jeg jo trods alt ikke røvet en bank Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fatter ikke seo.. Men hvad er der specielt ved den artikel? At han nævner Iphone tit?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget specielt ved artiklen, men gad du bruge tid på at skrive sådan en for sølle 30 kr.?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der galt i at købe backlinks? Har købt 10.000 af dem, som bliver postet når mit site går i luften?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)