Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jante-Tæskeren"

En milesten for min lille online slikbutik :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 14.014
Fra Korsør
Tilmeldt 26. feb 09
Indlæg ialt: 3.099
Amino Plus

Fra Sliknet ,Thai-invest aps
Skrevet 20-12-2011 kl. 13:33
Gennemsnit 4.9 stjerner givet af 10 personer

Ordre nr. 1998 kom lige ind nu, og glæder mig til nr. 2000 på godt 2 år.

En Omsætningsfremgang på ca. 50% , er lige  lidt under hvad jeg håbede på ved årets start, men har iløbet af året valgt at køre en noget strammere kreditpolitik, og det koster helt bevidst nogle ( dårlige ) kunder, så det er ikke så ringe endda.

Slikbutikken blev startet lidt for sjov - da siden egentlig kun skulle bruges som "infoside" , da jeg startede eksport til Thailand, så kunder derude kunne se udvalg.

Der er mange udfordringer hver dag - det ved alle jer der har webshops - med indkøb, regnskab, chargebacks, markedsføring og ikke mindst fragt.

Derfor er det ekstra lækkert at kunne sparre med andre her på Amino, og hente gode råd - ligesom man selv kan forsøge at bidrage.

Ikke desto mindre er det fedt at kunne drive butik hjemmefra, og med arbejdstider der passer en selv - sådan da :)

Kunderne skal jo passes, men om du pakker om formiddagen - eller midt om natten er der jo ingen der kan se..

Håber i andre aminoer også har haft et godt år, og er klar til et endnu bedre 2012.

Spar både tid og penge : Køb billigt slik online

Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk

Amino-karma 14.257
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 28. nov 08
Indlæg ialt: 2.221
Amino Plus

Fedt! Det er virkelig godt klaret Jesper. Imponerende at markedet er så stort for online slikbutik, den havde jeg ikke set komme. Tillykke! :-)

Flere guldkorn? Læs mere på --> min blog CasperBlom.dk <-- TILFØJ MIG PÅ GOOGLE+ :)

Golfpusher i form af golf bolde

Amino-karma 10.119
Fra Bredsten
Tilmeldt 16. maj 09
Indlæg ialt: 1.422
Amino Plus
Thomas Frost
Fra WebCoders.dk
Skrevet 20-12-2011 kl. 15:12

Stort tillykke og et godt skridt at blive af med de dårlige betalere, som vi før har talt om så dræner de bare een for energi. 

Lad os håbe de næste 2000 ordrer kommer på den halve tid Smile

Amino-karma 1.595
Tilmeldt 19. aug 10
Indlæg ialt: 408

nordicADmedia
Skrevet 20-12-2011 kl. 15:23

Tillykke med det og godt gået :)

Amino-karma 50.764
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 12.075
Amino Plus

jeg siger super tillykke og jeg håber på du får et endnu mere frem gang i det nye år og runder ordre 10.000 og alle betaler eller der kommer masser af store ordre der giv masser af dejlige kroner til din penge pung Big Smile

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Læs mere om stripper Mik her.

Amino-karma 1.185
Fra Odense
Tilmeldt 5. apr 11
Indlæg ialt: 324

Thomas Skov Iversen
Skrevet 20-12-2011 kl. 18:12

Godt gået! - tror faktisk jeg har købt nogle gajol hos dig engang...hahaBig Smile

Lav din egen hjemmeside - Gratis video kurser i HTML, CSS, PHP, Javascript, Wordpress og MySQL

Amino-karma 2.001
Fra Odense
Tilmeldt 26. okt 09
Indlæg ialt: 468
Amino Plus
Richard
Fra STEPUPFITNESS.DK
Skrevet 20-12-2011 kl. 18:17

Dejligt at høre en der er stolt og glad for sin forretning, men samtidig lyder du ydmyg! Det er nemlig den rigtige indstilling!

Fedt og godt gået, godspeed fremover! 

Jeg glæder mig sku også til den dag hvor det skulle ske at komme derop : -)

Flydende magnesium som ikke sviner og giver et bedre greb? Liquid Grip er svaret. Vi har DANMARKS BILLIGSTE Liquid Grip !

Amino-karma 2.001
Fra Odense
Tilmeldt 26. okt 09
Indlæg ialt: 468
Amino Plus
Richard
Fra STEPUPFITNESS.DK
Skrevet 20-12-2011 kl. 18:19

sad lige og tænkte på om du kører b2b eller b2c og hvad du gør mest i?

Der må jo være et stort marked for b2b med alle de slikbutikker der popper op over alt, hvis man vel og mærke har de rigtige kontakter : -)

Flydende magnesium som ikke sviner og giver et bedre greb? Liquid Grip er svaret. Vi har DANMARKS BILLIGSTE Liquid Grip !

Amino-karma 5.733
Fra Flensburg
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 1.387
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Mange gange tillykke! Godt gået!

Kristoffer Hjerrild - Indehaver af Selvbruner-Shop.dk - Damarks største shop med Selvbruner produkter i Danmark. Vi forhandler bla. Sunspa Tan-In-A-Can

Amino-karma 2.930
Fra Randers
Tilmeldt 3. jun 07
Indlæg ialt: 793
Amino Plus
Rasmus Poulsen
Skrevet 20-12-2011 kl. 18:38

Stort tillykke Jesper Yes

Hvad med eksporten? Sælger du kun i Danmark?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed