Køb et Amino Sponsorlink
Kære Aminoer
Vi leder i øjeblikket efter en leverandør til email-markedsføring. Vi har kigget på http://compostmarketing.dk/, men er ikke sikre på det er det rigtige valg. Vi kan ikke få en prøve-adgang og har svært ved at vurdere, om API integration er muligt på det niveau vi har behov for.
Spørgsmålet går derfor på om der er nogen der har konkrete erfaringer med API integration med Compost, Apsis, Ubivox eller andre email-leverandører?
På forhånd tak.
Kasper Staal Jørgensen
Lokalebasen.dk A/S
Hvis du fortæller lidt om hvad du har behov for API-mæssigt, kan jeg hurtigt fortælle om det er muligt i Ubivox. :)
Hej David
Vores største bekymring er en række skræddersyede mails, hvor vi ud fra kunders tidligere bestillinger har lavet en algoritme, som viser de lejemål i vores portefølje, som minder mest om de lejemål kunden har bestilt. Den data vil vi gerne føre over i eks. Ubivox, evt. kombinere det med andet indhold og sende det til den konkrete kunde. Samme koncept med en række trigger mails efter eks. 3, 14 og 30 dage.
Mvh
Kasper
Via API'et har I mulighed for at lægge nyhedsbreve i kø til udsendelse, hvor I frit styrer indholdet. Koblet med vores avancerede brevfletninger, hvor I kan brevflette på data I har på modtageren, kan I løbe alle lejemål igennem i et eksternt script, I udvikler, og for hvert lejemål opbygge den konkrete if-sætning, som modtageren i vores database skal leve op til, hvis han skal se lejemålet.
På den måde kan I opbygge et nyhedsbrev med f.eks. 100 lejemål, hvor de enkelte lejemål kun vises til dem, der passer ind i jeres algoritme.
Er noget i den stil brugbart? Send mig evt. et telefonnummer, så kan jeg give dig et kald i eftermiddag, så vi kan tale om mulighederne.
Måske - og så ikke. Dit svar er lidt tvetydigt.
2625 6667 - Har du mulighed for at ringe nu? Jeg er på vej ud af døren.
Jeg kan anbefale følgende
Hej alle,
Tak for de pæne ord Martin (selvom jeg ikke helt har styr på hvem Martin du er -:)).
Vi bestræber os på at levere tæt på 100% til indbakken, ved at stille krav til vore kunder, og lave reelle aftaler med ISP'erne, dvs. modtagernes mailhoteller. Både de danske, TDC, Telenor, Ofir og andre - samt de Internationale med Gmail, Hotmail og Yahoo m.fl.
Derfor har vi 2 forskellige segmenter af kunder.
a) Kunder med rene lister der bekræfter nye modtagereb) Kunder med rene lister der ikke bekræfter nye modtagereb) Nye kunder med nye lister
A segmentet har meget tæt på 100% leveringsevne til indbakken.
Derudover er vores mailmotor internationalt anerkendt, og anvendes i nogle af Verdens dyreste og største email marketing løsninger.
Vi satser på høj volumen fra mange gode afsendere - og har derfor prissat løsningen så alle kan være med -:)
Med venlig hilsen / Best RegardsKim Østergaardkim@loyalitet.comGSM +45 42 555 555Rølkjær 4 | 6600 Vejen | Phone +45 81 611 611 | CVR nr. 20925906