Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor er pigerne?

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke gjort det til en vane at gå ind på Amino - lidt synd for når jeg gør, finder jeg altid noget interessant :)

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcist - jeg er inde næsten hver dag, og finder også altid nogle guldkorn :-)

Rigtig god søndag

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i feminine aminoer.
Jeg bliver simpelhen nødt til at vide hvordan i gør det med børn, selvstændig og familie. Hvordan får i det til at hænge sammen ?
Jeg er har endo metriose og skal igang med reagensglasbehandling for at kunne blive gravid og med alle disse homoner i kroppen kan jeg slet ikke overskue at starte op som selvstændig. Havde jo en drøm om en morgen cafe i tilknytning til et b&b men den ide er lige pt på standby. Det er lidt som om jeg skal til at finde en ny drøm eller projekt men jeg ved ikke hvad (læs forslag modtages gerne) er der nogle af jer der er selvstændige og igang/har været med reagensglas behandling og tilhørende homoner i kroppen ???
Håber virkelig at høre fra nogle jer.
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina :-)

Jamen nu har jeg 4 store børn - og fritiden findes indimellem :-). At starte op som selvstændig er jo ikke noget man lever af fra start, men prøver langsomt ved siden af et job - evt deltid. Hvis du finder noget du brænder for, finder du også tiden tror jeg :-)

Mange hilsner Helle

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop hoppet med :) Dvs. mit firma er stadig kun inde i mit hovede, men der sker nok snart noget ;) Synes bare det er svært at få startet... Jeg bliver utålmodig! Der er SÅ mange ting at tænke på synes jeg... Kender I det med, at man overtænker alting? Det gør jeg, men jeg prøver at stoppe. Ellers kommer jeg jo aldrig i gang :D

Glæder mig til at lære jer at kende herinde!

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mkoldt,

Ved ikke hvorfor at denne tråd blev genoplivet efter så lang tid Smile Men nu hvor det alligevel er bragt på banen, så kan jeg da godt lige svare på den: Jeg hedder Jane, og har været selvstændig de seneste 20 års tid. Jeg synes ikke at det er så underligt at der er flest mænd herinde? Smile Vi piger er typisk ikke særlig gode til at starte virksomheder op - Det ligger simpelthen ikke i vores "piger generelt" natur Smile

Hilsen Jane

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mkoldt,

Fedt at få fat i pigerne derude;) Vil da også lige sige at jeg er her og elsker dette forum, hvor folk med glæde hjælper, inspirerer og deler erfaringer. Super skønt. Jeg selv har fået lidt tips og tricks til min bloghttp://camillakrogsgaard.com/ og flere virksomheder har ønsket at markedsføre sig på bloggen. Går du op i sundhed, kost, træning osv. så hop ind på min blog og lad dig inspirere til en ny opskrift, nye øvelser eller del med andre som går op i fitness;) Sammen kan vi motivere og inspirere:)

God dag til alle jer derude, CaMilla

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig mig - er der ikke et netværk for kvindelige webbutikejere i Danmark - sådan et kunne jeg godt bruge. Gerne et hvor man kunne mødes personligt - jeg har lokaler på Frederiksberg, hvor vi sagtens kunne mødes en halv snes stykker. 

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej karin

Jeg tror ikke der er et netværk for kvindelige webbutiksejere, men det kunne da være dejligt og mødes, jeg er på østerbro ,så der er ikke så langt.

da jeg stadigvæk er ny web ejer har jeg ikke så meget at byde på,men vil gerne have gode råd og netværk, så hvis det lykkes dig og finde nogle må du da gerne kontakte mig

Louise

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Lad os endelig mødes - jeg har email karin@podconsult.dk - kan du - og andre interesserede i et netværk for kvindelige webshopejere - ikke maile mig? Så kan jeg oprette en Facebook-gruppe evt. og vi kan aftale at mødes - måske i april eller maj.

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)