Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer.Jeg har for 2 mdr. bestilt nogle varer hos en leverandør i sverige. Disse varer skal først leveres i Febuar / Marts, dvs. ca. 6 mdr. leverings tid.
Når jeg bestiller disse varer, blot ved at udfylde en bestilligns formular, har jeg så ikke mulighed for at meddele at jeg ikke ønsker varene alligevel? Hænger jeg på den uanset hvad?
Håber en ekspert kan hjælpe :)Glædelig Jul/Martin
Hej mit navn er Martin og jeg driver webshoppen Caps4you.dk - Jeg sælger Caps & Huer og jeg elsker det! Kig forbi min webshop og køb gerne noget
Du kunne prøve at ringe til dem, for at høre nærmere.Jeg ved at det er forskelligt fra firma, til firma mht. deres politikker.
Jeg har så fået at vide af firmaet jeg hænger på den ..
Derfor skriver jeg her, for at høre om jeg gør eller ej :)
Hvis de skriver du hænger på den, vil jeg da gå ud fra at du gør det.
Vil du gå ud fra? Kunne godt tænke mig at vide, om jeg virkelig gør det, eller der er nogle regler for dette.
Ligesom kunder har, så har jeg vel også mulighed for at returnere varer hvis jeg f.eks ikke er tilfreds eller lig.n en form for fortrydelsesret?
Du har som udgangspunkt ikke fortrydelsesret når du handler b2b.
Facebook siden for alle som cykler: Tips og tricks til alle cyklister
Hjemmesiden for den kommende friskole i Kværs som skal erstatte Kværs Skole når denne lukker august 2013.
Martin Jensen: Vil du gå ud fra? Kunne godt tænke mig at vide, om jeg virkelig gør det, eller der er nogle regler for dette. Ligesom kunder har, så har jeg vel også mulighed for at returnere varer hvis jeg f.eks ikke er tilfreds eller lig.n en form for fortrydelsesret? Alt dette må da være beskrevet i de betingelser du accepteret ifbm. bestillingen? Mvh
Tak for svar :)
Martin Jensen: Ligesom kunder har, så har jeg vel også mulighed for at returnere varer hvis jeg f.eks ikke er tilfreds eller lig.n en form for fortrydelsesret?
Nej det har du ikke, erhvervsdrivende har ikke 14 dages fortrydelsesret. Det er kun forbrugere. Som erhvervsdrivende hænger man på en aftale, hver mindre der er sket misligholdelse (forsinket levering, varen er defekt etc) jf. aftalelovens §1
Så kort sagt, du hænger på den og kan kun komme ud af aftalen hvis leverandøren ikke leverer til tiden.
Ure Smykker
Hej Kristian.Jeg har ikke accepteret eller underskrevet nogle betingelser på noget tidspunkt :)
Derfor var jeg lidt i tvivl. Men det lyder som om, det ikke er mig muligt at annullere ordren ..
/Martin