Køb et Amino Sponsorlink
Jeg forsøger at få et live interview (via ustream) klar til i morgen, med nogle cool danske start ups i San Francisco.Så hvis det går i orden, så hold øje med denne tråd. Jeg forventer det bliver ved en 18-19 tiden i morgen aften.I hører nærmere!
De bedste hilsnerMartin
Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. Hent E-pusher Light i dag - Klik her
Glæder mig allerede :-)
Danmarks nye debat og community site www.mediaplace.dk
Fedt, fedt :-)
Mvh, Casper Jensen.Ekstremt billige tekster - se mere herDansk Artikeldatabase - Tilføj dit link!
Mangler du Wordpress Opsætning eller ændringer? Kontakt mig og få et uforpligtende tilbud!
Så er det på plads!i dag mandag kl. 19.00 lukker jeg op for Ustream og jeg har lokket to spændende iværksættere til fadet.
Den anden er Torsten Kolind fra YouNoodle.Torsten kan i læse mere om her:http://www.younoodle.com/people/torsten_kolind
Og YouNoodle kan i læse mere om her:http://www.younoodle.com/static/about
Jeg skal nok her i tråden skrive URL etc. før vi starter.
Der er altså gang i danskerne i San Francisco og omegn, jeg har lige været derovre og mødte bla.:
Eric Lagier fra Memolane, Kasper Hulthin fra Podio og David Helgason fra Unity3D.
Alle tre danske virksomheder der har etableret sig i San Francisco, jeg glæder mig til at høre Rune og Torsten - forhåbentlig live hvis jeg når hjem, ellers må du skynde dig at få det lagt online :-)
Hvis der er andre der går med tanker om at komme igang derovre, så tjek Innovationcenter Denmarks SCALEit program, der er tilmelding/ansøgning frem til 9. januar.
Stor hilsen/Brian
Selvstændig siden 1999, og igang med tredje bærende startup.
IT-Support | Efterskole IT | SEO - projektledelse | Nyt fra mig
Bliver da godt :)
Besøg Niceon.dk og køb et fedt armbåndsur.Besøg Wandal.dk og få et billigt webdesign.
glæder mig til at se det
Professionel Tekstforfatter i Neozones- et ambitiøst tekstbureau.
Hvad vil det betyde for din virksomhed, hvis kommunikationen fik et markant løft?
Er det kun for plus medlemmer? Eller er det for alle?
- Alexander Baandrup Larsen
Tjen penge på nettet - Affiliate marketing spørgsmål og svar - Tjen penge hjemmefra
For en gans skyld vil jeg lade det være gratis, da er med kort varsel.Det er kl. 19.00 i dag
Vi ses.
Torsten skrive lige en smule om sig selv:
Jeg selv kom herover i starten af 2009 for at lave YouNoodle, var den eneste dansker på det oprindelige hold. Siden har vi splittet i to (YouNoodle og Quid) og ændret forretningsmodel indtil flere gange. I dag er vi 11 på holdet og for nyligt blevet overskudsgivende.