Køb et Amino Sponsorlink
Ragnar-Gwyn: Så fik jeg lavet en tekst til min webshop der sælger gaming udstyr! Hurtig levering og alt i alt et godt stykke arbejde: sådan erobrer du internettets slagmarker Jeg er glad for, at du er tilfreds :-)
Så fik jeg lavet en tekst til min webshop der sælger gaming udstyr!
Hurtig levering og alt i alt et godt stykke arbejde: sådan erobrer du internettets slagmarker
Ho ho ho, glæææædelig jul!
Tilbuddet kører stadig, hvis du sælger noget til mænd.
Så kører bussen igen. Indlæggene bliver publiceret løbende, så det ikke bare vælter ud med indlæg fra den ene dag til den anden. Bloggens besøgstal stiger stødt.
Brug kontaktformularen her og lad os finde ud af noget.
Jeg har udfyldt formularen, jeg fik da lidt trafik fra den sidste artikel ( ikke meget ) men bedre end det man ikke fik hvis man ikke fik den lavet : -)
Så anbefalelsesværdigt!
Richard: Jeg har udfyldt formularen, jeg fik da lidt trafik fra den sidste artikel ( ikke meget ) men bedre end det man ikke fik hvis man ikke fik den lavet : -) Så anbefalelsesværdigt! Den direkte trafik er selvfølgelig vigtig, men den udgør kun den ene halvdel af pakken. Tak for rosen :-)
Hej
Nu er jeg bare nysgerrig fordi jeg er ved at lære om SEO, men hvor meget værdi har et link fra en blog som din?
Jeg prøver at lære lidt om alt det her linkbuilding.....
Hilsen Morten
elcykel - 110km pr opladning - også engros
El ladcykel
Løbecykel - Designer løbecykel fra Barcelona
WideEyes.dk & AAimport.dk: Hej Nu er jeg bare nysgerrig fordi jeg er ved at lære om SEO, men hvor meget værdi har et link fra en blog som din? Jeg prøver at lære lidt om alt det her linkbuilding..... Hilsen Morten
Ret stor værdi. Jeg forsøger at holde bloggens emner i et bestemt tema, opdaterer ikke for ofte, ligesom artiklerne holder et vist niveau. Der ligger også nogle artikler på siden, som har fået en del gode indgående links, hvilket er med til at styrke sidens autoritet på sigt.
Mit tilbud står fortsat ved magt.
Min kontaktformular virker forresten igen nu.
For at skabe et naturligt flow på bloggen, bliver alle indlæg sat til planlagt publicering. Du kan selvfølgelig godt få lov at læse dit indlæg, før det bliver lagt på.
Stopper med at tage nye ordrer ind i morgen klokken 18. Nu eller aldrig - brug min kontaktformular.