Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg Hjælp & support til Amino services

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til Amino's services"

Fejl i Bizz

Side 1 ud af 3 (30 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 30.813
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 6.116
Amino Plus

Fra MobilTjek
Skrevet 17-12-2011 kl. 14:46

Når jeg søger i Bizz efter Jakodan, så kommer deres profil frem i søgeresultatet. Klikker jeg så på linket for at se profilen, så lander jeg på en fejlside. Her er linket til Bizz-profilen, der lander forkert: http://www.amino.dk/bizz/emballage

Sammenlign de billigste mobilpriser og læs anmeldelse af over 250 mobiltelefoner med eller uden abonnement hos danske forhandlere...

Tank taletid på nettet | iPhone 4S med abonnement | Mobilnyheder

Debatten er sidst flyttet af Martin Thorborg
Amino-karma 7.626
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 1.783
Amino Plus

Du er ikke den eneste, jeg har skam også oplevet flere gange i dag samme fejl.

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 85.687
DK Flag
Jeg har fødselsdag
Fra Stenløse
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 9.551
Amino Plus SystemAdministrator

Vi kigger på det.

dbh Martin 

Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. 
Hent E-pusher Light i dag - Klik her 

Amino-karma 85.687
DK Flag
Jeg har fødselsdag
Fra Stenløse
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 9.551
Amino Plus SystemAdministrator

Det vil være dejligt hvis i kan blive mere konkrete.
Hvad er det der sker og med hvilke ord?
Vi kan ikke reproducere fejlen.

De bedste hilsner

Martin

Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. 
Hent E-pusher Light i dag - Klik her 

Amino-karma 15.340
Fra København
Tilmeldt 13. feb 10
Indlæg ialt: 2.677
Amino Plus
igang
Fra My-phoneshop.dk
Skrevet 27-12-2011 kl. 00:59

Martin Thorborg:
Det vil være dejligt hvis i kan blive mere konkrete.
Hvad er det der sker og med hvilke ord?
Vi kan ikke reproducere fejlen.

Jeg har lige prøvet.

jeg skrev Jakodan i søgefeltet, og klikkede på den automatisk foreslåede Jakodan A/S. Der skette ikke rigtigt noget, og efter laaaang tid hvor siden loadede, eller hvad den gjorde, trykkede jeg på "Søg".

Igen gik der laaaang tid (i hvert fald 1 minut) hvor der ikke skete noget. Da der så skete noget, kom linket til Jakodans Bizz profil øverst. Når jeg klikker på linket, kommer jeg til den nævnte fejlside, dog uden ventetid:

www.my-phoneshop.dk

mobildoktoren.dk - Professionelt mobilværksted med langt over 200.000 reparationer bag os.

Amino-karma 30.813
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Amino Plus
Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet 27-12-2011 kl. 01:03

Hvis du med konkret mener at lave søgningen for dig, så værsgo: http://www.amino.dk/bizz/search.aspx?so=0&sv=Jakodan+A%2fS Big Smile

Hav tålmodighed for Bizz-søgningerne tager rigtig lang tid om at loade. Efterfølgende klikker du på det øverste resultat, som lander her: http://www.amino.dk/bizz/error.htm?aspxerrorpath=/bizz/search.aspx, selvom URL´en hedder http://www.amino.dk/bizz/emballage.

Sammenlign de billigste mobilpriser og læs anmeldelse af over 250 mobiltelefoner med eller uden abonnement hos danske forhandlere...

Amino-karma 2.716
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. mar 11
Indlæg ialt: 559
Amino Plus
Jesper Nerløe
Fra Webhotel-Tjek
Skrevet 27-12-2011 kl. 01:14

Omkring Bizz, så oplever jeg et par "særheder", som jeg har gjort opmærksom på tidligere. Men jeg vil gerne gentage det:

1) Jeg kan ikke finde et sted at tilføje nyheder til min Bizz-profil. Det ville være logisk, at placere en knap på i eller omkring fanebladet "Nyheder", men det er endnu ikke lykkedes mig at finde én.

2) URL'en for min Bizz-profil for Webhotel-Tjek afsluttes med 4 cifre, som jeg ikke har bedt om. De 4 cifre giver ingen mening, og burde ikke være der.

Det her er måske off-topic ift. Bizz, men nu hvor vi er ved fejlretning, så har jeg i et par måneder slet ikke kunne benytte editoren i Buzz (den er ganske enkelt forsvundet) og linjeskift bliver ignoreret, så al tekst står i én stor uoverskuelig klynge - jeg har bemærket, at det ikke kun er mig, der oplever det problem.

Sammenlign priser og specifikationer · Webhotel-Tjek · Billigt webhotel · Professionelt webhotel

webhoteller

Amino-karma 30.813
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Amino Plus
Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet 27-12-2011 kl. 01:18

Jesper Nerløe:
1) Jeg kan ikke finde et sted at tilføje nyheder til min Bizz-profil. Det ville være logisk, at placere en knap på i eller omkring fanebladet "Nyheder", men det er endnu ikke lykkedes mig at finde én.

Og en mulighed for at tilføje et feed vil være et stort plus!

Amino-karma 2.716
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. mar 11
Indlæg ialt: 559
Amino Plus
Jesper Nerløe
Fra Webhotel-Tjek
Skrevet 27-12-2011 kl. 01:26

Nicolaj Thomasen:
Og en mulighed for at tilføje et feed vil være et stort plus!

Ja, den mulighed ville også være et logisk tiltag, for dem som benytter feeds.

Sammenlign priser og specifikationer · Webhotel-Tjek · Billigt webhotel · Professionelt webhotel

webhoteller

Amino-karma 15.340
Fra København
Tilmeldt 13. feb 10
Indlæg ialt: 2.677
Amino Plus
igang
Fra My-phoneshop.dk
Skrevet 27-12-2011 kl. 01:44

Jesper Nerløe:
eg kan ikke finde et sted at tilføje nyheder til min Bizz-profil. Det ville være logisk, at placere en knap på i eller omkring fanebladet "Nyheder", men det er endnu ikke lykkedes mig at finde én.

Den havde jeg også lidt problemer med. Men hvis du klikker dig ind på Bizz, og kører musen over Bizz igen, kommer en mulighed der hedder: Udsen nyhed/pressemeddelelse. Det er her du gør det.

Men vær opmærksom på, at du ikke kan rette i den når den først er sendt. Jeg kan i hvert fald ikke på min, men får samme fejlside som når jeg skal finde Jakodan. Så skriv rigtigt første gang :o)

www.my-phoneshop.dk

mobildoktoren.dk - Professionelt mobilværksted med langt over 200.000 reparationer bag os.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed