Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser"

Portræt / historie af en autoforhandler af den gamle skole gennem 40 år

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 198
Tilmeldt 9. sep 09
Indlæg ialt: 48

Skrevet 16-12-2011 kl. 11:44

Hej alle!

Som overskriften lyder, vil jeg høre Jeres mening om man kan få noget fornuftigt ud af det?

Jeg kunne tænke mig en artikel i lokalavisen eller lign.

Jeg mener historien er spændende da den handler om en ganske hvordan en ganske almindelig mand har bygget en forretning op gennem mange år.

Nogle nøgleord er:

Ærlighed, flittighed, medgang og modgang, tilpasning af forretningsgang, stadig gammeldags og skriver kontrakter på en gammeldags skrivemaskine, går aldrig på pension (møder hver eneste ugedag i en alder af 63 år), ikke til at slå ud, osv.

Hvad siger I, kan man få noget fornuftigt PR ud af det?

Mvh. Ole

Amino-karma 1.879
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. feb 08
Indlæg ialt: 479

Skovlund
Skrevet 16-12-2011 kl. 11:54

Hej Ole,

Det tror jeg godt du kan, i en lokalavis.

Det kunne blandt andet være i forbindelse med 40 års jubilæum. Muligvis med lidt anekdoter fra tiden, som autoforhandler.

Du kan prøve, at få skrevet en pressemeddelelse, som du kan sende til lokalavisen.

Jeg ved, at der er flere herinde der gerne vil skrive en pressemeddelelse for dig.

Tillykke med de 40 år :)

Amino-karma 198
Tilmeldt 9. sep 09

ole_nissen
Skrevet 16-12-2011 kl. 12:03

Hej Skovlund!

Tak for input. Vi har dog ikke jubilæum eller noget, jeg tænkte bare det måske kunne være interessant at læse et sådan portræt eller historie.

Det eneste nye er at vi er flyttet til nyere og bedre omgivelser, men det kan vel også bruges.

Mvh. Ole

Amino-karma 5.091
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. jan 11
Indlæg ialt: 815
Amino Plus

Du skal ikke bruge penge på en pressemeddelelse for det - ring til din lokale ugeavis og se om de finder det interessant.

Amino-karma 62
Tilmeldt 15. mar 11
Indlæg ialt: 16

Toscana
Fra La Mimosa
Skrevet 16-12-2011 kl. 14:45

Majbritt har ret. Ring til din lokalavis og fortæl dem historien. Det kan sagtens være interessant for dem, ikke mindst i juletiden, hvor de ofte mangler stof.

Amino-karma 198
Tilmeldt 9. sep 09

ole_nissen
Skrevet 16-12-2011 kl. 14:51

Tak for svar.

Jeg prøver de par stykker vi har i området.

Mvh. Ole

Amino-karma 198
Tilmeldt 9. sep 09

ole_nissen
Skrevet 16-12-2011 kl. 14:53

Lige ét indskud:

Hvordan skelner vi mellem en lokalavis og en lidt større?

Mvh. Ole

Amino-karma 31.281
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 6.226
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Skrevet 16-12-2011 kl. 15:09

Enig med Maibrit.

Og hvis du endlige vil bruge penge på det, så skal du selvfølgelig lægge dem hos mig :-).

Du skal ikke skelne - bare ring - de vil dig intet ondt.

Venlig hilsen

Hans

BEDRE BILLIGE TEKSTER
Jeg råder over Danmarks bedste hold af freelanceskribenter, som står klar til at levere billige tekster i ordentlig kvalitet.
1/3 af skribenterne er studerende med topkarakter i skriftlig dansk. 2/3 er voksne med akademisk uddannelse og masser af erfaring.
Alle har bestået en testopgave og arbejder under min professionelle supervision. Ring og hør nærmere - 2814 8403.
3500 km rundt om Danmark i kajak - SPONSORER SØGES!

Amino-karma 198
Tilmeldt 9. sep 09

ole_nissen
Skrevet 16-12-2011 kl. 15:20

Hej Hans

Det havde jeg bestemt også overvejet. Du er jo anbefalet af mange.

Nej, selvfølgelig vil de intet ondt, jeg kunne bare tænke mig hvor der er en grænse. Det er jo heller ikke en sensation, men det må jo være op til dem at vurdere ;)

Mvh. Ole

Amino-karma 5.091
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. jan 11
Indlæg ialt: 815
Amino Plus

Når man snakker lokale og regionale medier handler det reelt bare om, at deres dækningsområde er geografisk begrænset.

Den historie du fortæller i dit indlæg, vil efter min vurdering have de bedste chancer i en annoncefinancieret ugeavis fra dit område - skal den videre til større medier skal den skæres skarpere og vinkles på skrivemaskinen Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: