i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 23 ud af 26 (254 indlæg) « Første ... < Forrige 21 22 23 24 25 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 33.937
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 5.644
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor
Casper Schneidereit
Fra ..., .......
Skrevet 02-04-2012 kl. 16:43

Fedt :-). Hvad med at afholde en ny konkurrence?

Amino-karma 13.564
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. jun 10
Indlæg ialt: 1.420
Amino Plus
Cap'n Halfdan Timm
Fra Firm 2, Halfdan Timm ApS
Skrevet 02-04-2012 kl. 17:49

Tillykke med sejren, Dennis! 
Det er et meget imponerende resultat, du på kort tid har skabt. Jeg ser ud til at snuppe andenpladsen i konkurrencen, men den er satme ikke meget værd kontra dine resultater. Well done.

Jeg håber, at du har lyst til at sammenligne om et halvt år igen. Så sniper jeg dig dér i stedet. ;-)

Min egen, fjerde og sidste indtjeningsrapport for vores nu overståede 5.000krs konkurrence kan ses her

Jeg glæder mig meget til at se, hvordan de forskellige deltagere nu vil behandle deres sider. Fortsætter de i samme spor, begynder de at købe tekst og linkbuilding, eller sælger de siderne til højestbydende? Det skal nok blive spændende at se.

Tak for kampen, drenge. Det var en fornøjelse at kæmpe mod jer og lære jer at kende på et lidt andet plan end blot fra kommentarerne på Amino! :-)

Jeg står bag JUF.dk, hvor du kan få op til 3 tilbud fra advokater eller revisorer på din opgave. Er du revisor eller advokat? Skriv til mig, så kan vi lave noget sammen. Jeg har også en blog omhandlende det eksorbitant hårde liv som ung iværksættera.

Amino-karma 22.940
Fra Korsør
Tilmeldt 26. feb 09
Indlæg ialt: 4.465
Amino Plus
Jesper Laugesen
Fra Sliknet , Thai-invest aps
Skrevet 02-04-2012 kl. 18:15

Imponerende - godt gået Yes

Spar både tid og penge : Køb billigt slik online

Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk

Amino-karma 2.161
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. apr 10
Indlæg ialt: 509

Nicolai Busekist Ohlsen
Fra NuvoMedia
Skrevet 02-04-2012 kl. 18:27

Dennis Drejer (WooX):

Så er mine tal her:

http://www.dennisdrejer.dk/5-000-kr-affiliate-konkurrence-marts-indtjeningsrapport-vinder-fundet-43.html

Jeg vandt efter 101 dage! Yes. Det er så fedt. Konkurrencen må hermed være slut!

Virkelig imponerende! Stort tillykke!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Amino-karma 506
Fra København
Tilmeldt 25. nov 11
Indlæg ialt: 99

diCEPT ApS
Fra diCEPT ApS
Skrevet 02-04-2012 kl. 18:29

Dennis Drejer (WooX):

Så er mine tal her:

http://www.dennisdrejer.dk/5-000-kr-affiliate-konkurrence-marts-indtjeningsrapport-vinder-fundet-43.html

Jeg vandt efter 101 dage! Yes. Det er så fedt. Konkurrencen må hermed være slut!

Tillykke. Smile

Kommer snart...

Amino-karma 3.615
Fra Skive
Tilmeldt 28. nov 07
Indlæg ialt: 758
Amino Plus
Dennis Drejer (WooX)
Fra Drejer ApS
Skrevet 02-04-2012 kl. 19:43

MANGE TAK TIL JER ALLE! Det er super fedt :)

Cap'n Halfdan Timm:

Tillykke med sejren, Dennis! 
Det er et meget imponerende resultat, du på kort tid har skabt. Jeg ser ud til at snuppe andenpladsen i konkurrencen, men den er satme ikke meget værd kontra dine resultater. Well done.

Jeg håber, at du har lyst til at sammenligne om et halvt år igen. Så sniper jeg dig dér i stedet. ;-)

Min egen, fjerde og sidste indtjeningsrapport for vores nu overståede 5.000krs konkurrence kan ses her

Jeg glæder mig meget til at se, hvordan de forskellige deltagere nu vil behandle deres sider. Fortsætter de i samme spor, begynder de at købe tekst og linkbuilding, eller sælger de siderne til højestbydende? Det skal nok blive spændende at se.

Tak for kampen, drenge. Det var en fornøjelse at kæmpe mod jer og lære jer at kende på et lidt andet plan end blot fra kommentarerne på Amino! :-)

Tak! Jeg glæder mig også meget til at se hvad folk gør ved deres sider fremadrettet.

Amino-karma 1.728
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. dec 09
Indlæg ialt: 435

Daniel Schjerlund
Skrevet 02-04-2012 kl. 19:52

Casper Schneidereit:

Fedt :-). Hvad med at afholde en ny konkurrence?

Ja tak! Det kunne være en rigtig god idé. Jeg vil med glæde deltage, det er godt med noget udfordring :-)

Tillykke med det Dennis og godt gået allesammen!

Mvh,
Daniel
Amino-karma 480
Fra Greenock
Tilmeldt 14. sep 05
Indlæg ialt: 133

Mads Singers
Skrevet 02-04-2012 kl. 20:36

Lyder som en god ide, jeg ville også glædeligt være med I en ny runde ;)

Amino-karma 16.340
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. sep 06
Indlæg ialt: 2.298

Gita Street
Fra StreetPatrol.com, ThemePusher.com
Skrevet 02-04-2012 kl. 22:08

Tillykke til vinderen. De 6 kilo er da megaflot - og så på så kort tid :-)

Også tillykke til jer andre for at have givet den gas. Ser ud til at erfaring ikke er nogen ulempe, og det siger jo så bare at det er om at komme i gang. Det er virkeligt inspirerende at følge - og at se at det kan lade sig gøre. 

Ville ønske jeg kunne deltage, men hvis jeg gør det og mister mit job mister jeg også mit økonomiske sikkerhedsnet, men jeg er i fuld gang med mine hjemmesider, som selvfølgelig skal have reklamer på senere.

At se at vinderen har opnået en månedlig indtægt på 6000,- på 100 dage er da næsten lige ved at give guldfeber. Jeg gider faktisk slet ikke i seng i aften, men er nok nødt til det :-D  

PS: Er også vildt misundelig over jer der har fået en halv times konsulenthjælp af Anders Saugstrup, men det er igen en af de super bonusser, der nogengange dukker op herinde på Amino :-)

Amino-karma 2.785
Fra Bangkok
Tilmeldt 9. maj 09
Indlæg ialt: 687
flag

Robert Kronberg
Fra PIRO Consulting Group
Skrevet 04-04-2012 kl. 15:37

Tillykke - godt gået.

Det ser i al fald ud til at Adsense ikke er interessant.

Hilsen, Robert

Consular Services i Bangkok: www.ConsularServices.Asia

Side 23 ud af 26 (254 indlæg) « Første ... < Forrige 21 22 23 24 25 Næste > ... Sidste »

RSS-feed