Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 23 ud af 26 (254 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fedt :-). Hvad med at afholde en ny konkurrence?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med sejren, Dennis! 
Det er et meget imponerende resultat, du på kort tid har skabt. Jeg ser ud til at snuppe andenpladsen i konkurrencen, men den er satme ikke meget værd kontra dine resultater. Well done.

Jeg håber, at du har lyst til at sammenligne om et halvt år igen. Så sniper jeg dig dér i stedet. ;-)

Min egen, fjerde og sidste indtjeningsrapport for vores nu overståede 5.000krs konkurrence kan ses her

Jeg glæder mig meget til at se, hvordan de forskellige deltagere nu vil behandle deres sider. Fortsætter de i samme spor, begynder de at købe tekst og linkbuilding, eller sælger de siderne til højestbydende? Det skal nok blive spændende at se.

Tak for kampen, drenge. Det var en fornøjelse at kæmpe mod jer og lære jer at kende på et lidt andet plan end blot fra kommentarerne på Amino! :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Imponerende - godt gået Yes

 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MANGE TAK TIL JER ALLE! Det er super fedt :)

Cap'n Halfdan Timm:

Tillykke med sejren, Dennis! 
Det er et meget imponerende resultat, du på kort tid har skabt. Jeg ser ud til at snuppe andenpladsen i konkurrencen, men den er satme ikke meget værd kontra dine resultater. Well done.

Jeg håber, at du har lyst til at sammenligne om et halvt år igen. Så sniper jeg dig dér i stedet. ;-)

Min egen, fjerde og sidste indtjeningsrapport for vores nu overståede 5.000krs konkurrence kan ses her

Jeg glæder mig meget til at se, hvordan de forskellige deltagere nu vil behandle deres sider. Fortsætter de i samme spor, begynder de at købe tekst og linkbuilding, eller sælger de siderne til højestbydende? Det skal nok blive spændende at se.

Tak for kampen, drenge. Det var en fornøjelse at kæmpe mod jer og lære jer at kende på et lidt andet plan end blot fra kommentarerne på Amino! :-)

Tak! Jeg glæder mig også meget til at se hvad folk gør ved deres sider fremadrettet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Fedt :-). Hvad med at afholde en ny konkurrence?



Ja tak! Det kunne være en rigtig god idé. Jeg vil med glæde deltage, det er godt med noget udfordring :-)

Tillykke med det Dennis og godt gået allesammen!

Mvh,
Daniel

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en god ide, jeg ville også glædeligt være med I en ny runde ;)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke til vinderen. De 6 kilo er da megaflot - og så på så kort tid :-)

Også tillykke til jer andre for at have givet den gas. Ser ud til at erfaring ikke er nogen ulempe, og det siger jo så bare at det er om at komme i gang. Det er virkeligt inspirerende at følge - og at se at det kan lade sig gøre. 

Ville ønske jeg kunne deltage, men hvis jeg gør det og mister mit job mister jeg også mit økonomiske sikkerhedsnet, men jeg er i fuld gang med mine hjemmesider, som selvfølgelig skal have reklamer på senere.

At se at vinderen har opnået en månedlig indtægt på 6000,- på 100 dage er da næsten lige ved at give guldfeber. Jeg gider faktisk slet ikke i seng i aften, men er nok nødt til det :-D  

PS: Er også vildt misundelig over jer der har fået en halv times konsulenthjælp af Anders Saugstrup, men det er igen en af de super bonusser, der nogengange dukker op herinde på Amino :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke - godt gået.

Det ser i al fald ud til at Adsense ikke er interessant.

Hilsen, Robert

Side 23 ud af 26 (254 indlæg)