Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla 1.5 eller update til 1.7

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminor

Ville lige hører om i syntes det er en god ide at update sine joomla platform fra 1.5 til 1.7 

Hvad får man ud af det?

og er der nogle grunde til at gøre det?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du gøre, det nye 1.7 er indrettet på stort set samme måde, men alt er bare bleven meget nemmere, de har rettet meget til og meget foregå med kun få klik og der er nu mange steder hvor du ikke kan gøre noget galt, hvor du i 1.5 godt kunne komme lidt på afveje.

Jeg er utrolig glad for det nye 1.7, jeg har prøvet begge versioner :-)

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med de moduler jeg har installeret?

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man har downloaded det, hvordan får man det så ind på siden?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du installere moduler / plugins på samme måde som i 1.5, det er bare bleven nemmere synes jeg.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En grund kunne være at supporten/updates til 1.5 ophører i April 2012...  dog skal du være opmærksom på at v.1.8 er på vej i Jan. 2012... i øvrigt er en upgrade fra 1.5 til 1.7/1.8 ikke bare lige... kommer igen an på hvad du har stykket siden med at moduler/komponenter m.v

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt holder jeg igen, da vores side er skabt til 1.5 - Tør ikke risikere, at tingene ikke fungerer i 1.7 :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hurtigt som de hele tiden laver nye versioner og ikke bare fortsætter i samme nummer rækker, trækker godt ned i min verden, de skal have meget fokus på at gre det så nemt så muligt at opdatere sin side til de nye versioner som kommer.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:
Så hurtigt som de hele tiden laver nye versioner og ikke bare fortsætter i samme nummer rækker, trækker godt ned i min verden, de skal have meget fokus på at gre det så nemt så muligt at opdatere sin side til de nye versioner som kommer


Jeg er ikke sikker på hvad det er du mener... og hvorfor noget skulle trække ned.. hvis du er på 1.7 ser jeg ingen problemer for dig, 1.5 til 1.6/1.7 er ikke bare lige, og det er der nogen helt naturlige grunde til, som jeg ikke vil komme ind på her.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et stort problem at de først laver 1.5, så et kort stykke tid efter ( i min verden ) laver de 1.6 og 6 mdr. senere 1.7 og nu 1.8 efter hvad ? 12 mdr. max?

udviklere m.v. skal også kunne følge med ellers får du ikke nye til at installere det nye, hvis der kun er få plugins mv. til det.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)